Gå til innhold

Hvilket kabinett skal jeg kjøpe?


Gjest Slettet-XHLacM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XHLacM

Jeg er på jakt etter et nytt kabinett!

Har sett meg ut to kabinetter på komplett.no som ser greie ut. Men hvilket av de skal jeg velge? :hmm:

 

Alternativ 1#

Alternativ 2#

 

Hvor mye må et kabinett veie før det kan få diagnosen tunkt? (dette er uten hovedkort og alt det andre inni)

 

 

Tar også varmt i mot andre forslag til kabinett! :)

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

di to kabinettene er identiske bortsett fra utseende. en kamerat kjøpte akkurat nr1 og det var meget bra og finere i virkeligheten en ett bilde på nettsiden

det man bør passe på er om man har s-ata disker må man kjøpe til s-ata kabler med 90 graders vinkel på for og få dem til og passe i di kabinettene med ide disker går det greit. personlig ville jeg ha valgt alternativ 2 :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
ja det er jo smak og behag .. Men når leter etter fulltower

 

  så er det ikke så mye og velge mellom , men har du et tips

 

 

  så tar jeg i mot , det er sikket masse kabinett som jeg ikke

 

  har sett ennå  :D

Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Har skjønt at begge kabinettene er veldig tunge, noe som er en veldig dumt. Jeg har for det meste tenkt å bruke det til og gå på LAN med.

 

Vet noen om noen lette kabinetter med strømmforsyning og som ser litt stilig ut?

Helst med mulighet til å ha vindu.

Lenke til kommentar
ja riktig. har personlig bestilt meg dette http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=3RR101A  nå er ikke så kjent merke men det blir spennende og prøve

Har du fått kabinettet?

 

Lurer på om du har noen positive\negative sider med det.

ja jeg har fått kabinettet. skal komme med en evaluering her om litt. men er foreløpig meget fornøyd det eneste minus foreløpig er att det står litt for nerme bordplata så att frontvifta ikke trekker nok luft men det har jeg retta på med og sette på gummiføtter som er 2,5 cm høye :D

Endret av jan.ata
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Har skjønt at begge kabinettene er veldig tunge, noe som er en veldig dumt. Jeg har for det meste tenkt å bruke det til og gå på LAN med.

 

Vet noen om noen lette kabinetter med strømmforsyning og som ser litt stilig ut?

Helst med mulighet til å ha vindu.

Vet noen av dere om et slikt kabinett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...