Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Jeg er på jakt etter et nytt kabinett! Har sett meg ut to kabinetter på komplett.no som ser greie ut. Men hvilket av de skal jeg velge? Alternativ 1# Alternativ 2# Hvor mye må et kabinett veie før det kan få diagnosen tunkt? (dette er uten hovedkort og alt det andre inni) Tar også varmt i mot andre forslag til kabinett! Endret 26. desember 2004 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Jeg ville valgt altarnativ 2, dette er lettest og er mest stil rent. Begge er innenfor diagnosen tungt, men chieftec = kvalitet. Så gå for nummer to!! Endret 26. desember 2004 av tori13 Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 ja! Nummer 2 er best N1 er mest stygt Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 di to kabinettene er identiske bortsett fra utseende. en kamerat kjøpte akkurat nr1 og det var meget bra og finere i virkeligheten en ett bilde på nettsiden det man bør passe på er om man har s-ata disker må man kjøpe til s-ata kabler med 90 graders vinkel på for og få dem til og passe i di kabinettene med ide disker går det greit. personlig ville jeg ha valgt alternativ 2 Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hvis det er bare de to du tenker på så ville jeg ha gått go for 2'ern ja! Men jeg ville også ha tadd meg en titt på Microplex! De har et litt "penere" utvalg enn komplett. Jeg ville også ha tadd en titt på Databutikken! -Håper du finner det du leter etter! Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 ja riktig. har personlig bestilt meg dette http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=3RR101A nå er ikke så kjent merke men det blir spennende og prøve Lenke til kommentar
steinhar Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 her har du sorten du må ta en titt på http://www.thermaltake.com/xaserCase/shark/silver/silver.htm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Trenger men vinklet S-ATA kabel på alternativ 2, hvis man skal ha S-ATA harddisk? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 her har du sorten du må ta en titt på http://www.thermaltake.com/xaserCase/shark/silver/silver.htm det så stygt ut syns jeg dah Alternativ 2 er mer stilrent, go for it Lenke til kommentar
steinhar Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 ja det er jo smak og behag .. Men når leter etter fulltower så er det ikke så mye og velge mellom , men har du et tips så tar jeg i mot , det er sikket masse kabinett som jeg ikke har sett ennå Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 ta det du selv liker best! Det er ikke så stor forskjell på kabbisene anyway... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 ja det er jo smak og behag .. Men når leter etter fulltower så er det ikke så mye og velge mellom , men har du et tips så tar jeg i mot , det er sikket masse kabinett som jeg ikke har sett ennå Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har skjønt at begge kabinettene er veldig tunge, noe som er en veldig dumt. Jeg har for det meste tenkt å bruke det til og gå på LAN med. Vet noen om noen lette kabinetter med strømmforsyning og som ser litt stilig ut? Helst med mulighet til å ha vindu. Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Trenger men vinklet S-ATA kabel på alternativ 2, hvis man skal ha S-ATA harddisk? ja man må ha vinklet s-ata kabel på alle di nye chieftec kassene Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 ja riktig. har personlig bestilt meg dette http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=3RR101A nå er ikke så kjent merke men det blir spennende og prøve Har du fått kabinettet? Lurer på om du har noen positive\negative sider med det. Lenke til kommentar
slez Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Chieftec LBX-02 Miditower og ikke s-ata hdd da funker det fett! Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) ja riktig. har personlig bestilt meg dette http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=3RR101A nå er ikke så kjent merke men det blir spennende og prøve Har du fått kabinettet? Lurer på om du har noen positive\negative sider med det. ja jeg har fått kabinettet. skal komme med en evaluering her om litt. men er foreløpig meget fornøyd det eneste minus foreløpig er att det står litt for nerme bordplata så att frontvifta ikke trekker nok luft men det har jeg retta på med og sette på gummiføtter som er 2,5 cm høye Endret 2. januar 2005 av jan.ata Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har skjønt at begge kabinettene er veldig tunge, noe som er en veldig dumt. Jeg har for det meste tenkt å bruke det til og gå på LAN med. Vet noen om noen lette kabinetter med strømmforsyning og som ser litt stilig ut? Helst med mulighet til å ha vindu. Vet noen av dere om et slikt kabinett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå