MartinMyhr Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg startet for noen dager på ett prosjekt jeg egentlig skulle ha i 10. klasse, dette skulle gå under "selvalgt prosjekt". Jeg hadde kjøpt inn det jeg trengte til prosjektet som jeg skulla ha. Når jeg kom hjem fra Clas Ohloson å så på det jeg hadde kjøpt inn, fikk jeg angst. Jeg måtte bare starte. Jeg fikk ikke skrevet worklogg til dette prosjektet, men jeg vil likevell vise dere hva jeg gjorde. Først når jeg skulle starte tegnet jeg skisse, etter en god del tegning fant jeg ut at jeg manglett to vifter. Siden jeg kan å snakke meg til ting inkl. sponsor, så tok jeg meg en tur ned til Digital Impuls i Trondheim, som ligger i Søndre Gate 24. Når jeg kom snakket jeg med en grei kar som tilbød meg 2 vifter (Sunbeam m/grønneleds). Jeg var fornøyd å dro hjem. Jeg kom hjem å begynnte med p skære og alt i denne Clas Ohlson kofferten. Her er diverse bilder: Her begynnte jeg med Vinkelkutteren. Nå har jeg skjert ut det jeg skal kjære ut også er alle delene. Hovedkortet passer ganske godt. Jeg har ikke pusset å gjort det noe nøye. For at det ikke skal bli kortslutting så skjærte jeg ut dette fra ett gammelt kabinett jeg hadde. Sånn ser det ut etter mye skjæring. Jeg monterer inn viftene får å se hvordan jeg ligger ann med de. Jeg har monterer mere. Plexi glasset finner plassen sin også. Så har alle delene funnet plassen sin å jeg skal starte kofferten min Den "kjører" :!: Start og restart knappene har funnet plassen sin inne i pcen. Jeg tok meg ikke bryet med å lage knapper på utsiden. synes det vart tungvent og dumt egentlig at jeg ikke gjorde det. Opne hver gang jeg skal starte den Her er den på med cd-rommen ut. Ferdig:wee: ps: Min første casemod Lenke til kommentar
MartinMyhr Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Dette er viftene Digital Impuls sponset meg med www.digitalimpuls.no Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Så bra ut den. Litt hastverksarbeid. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 tøff den, men det vindet likte jeg ikke helt. Kan du ikke lage en rund istedenfor? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 det hadde vert best uten vindue.. *syns* eg.. då ligna den meir på en koffert.. men smaken er som baken ... uannsett bøyer meg i støvet heh Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Utrolig bra!! Men jeg tror også den hadde blitt bedre uten vinduet! Uansett, du har fått deg et konge kabinett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå