MyBigMouth Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Kan bli j*** bra dette her!!! kanke lage en luke i baksiden da? Får du plass til cd stasjonene mellom håndtakene? hmm litt mye OT da hmmm og en ting til....skift navn på topicen pga 3ordsregelen. Synes denne regelen faktsik er utrolig teit i noen tilfeller...kan ta det opp på forumet her..IKKE her..på ris&ros. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Serriøst folkens. Skjerp dere!. Ta det tromsø opplegget deres over Pm! *finne fram linken hos bits-tech* Edit: http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=72257 Jankee: Hva skjedde nå? Endret 21. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Gjort to ting i tråden 1) Endra topic til noko emri beskrivande 2) Fjerna all tromsø-praten, alle innlegga som hadde OT i seg har blitt sletta Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) heh... nå skal jeg undersøke litt... 1, og jeg kan få en kanne av onkelen min, 2, om jeg kan få gratis dritt HW av fetteren min.. onkelen min hadde masse kanner... men fetteren min hadde ingen deler.. noen som har noen mål på disse kannene? Endret 21. januar 2005 av tha stoffi Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det varrierer. Du må nok ta fram målebåndet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå