jh_ Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Har en acer aspire 1680, ca. 1 uke gammel. Har plutselig fått en feilmelding når jeg skal starte opp; "Exiting broadcom PXE ROM" etterflugt av "Operating system not found". Prøvde å kjøre gjenopprettings-cd -ene som fulgte med, men når den bootes opp så blir det hvit skjerm, og der står den. Noen som har vært borti lignende problem, evt. har en løsning på dette? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 kontakt acer pa mandag. Er du heldig sa kan du faktisk fa en ny en. annet enn det vil jeg tro det er noe galt med hardware Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 kontakt acer pa mandag. Er du heldig sa kan du faktisk fa en ny en. annet enn det vil jeg tro det er noe galt med hardware Jepp, det var visst harddisken som hadde sunget julen inn.. Det var derfor den prøvde å boote fra nettverkskortet, som ga følgende feilmelding; "Exiting broadcom PXE ROM" Stikker en tur bort til acer etterpå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå