Gå til innhold

Hva kan du om data-forkortelser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-07 15:17, hårek skrev:

Fik 27. Sjekket fasiten, og den sier at jeg har svart noe annet enn det jeg vet jeg svarte, jeg skulle hatt 30. Konklusjon: ikke stol på DinSide.

Øhm, det er bare en test, ikke så veldig høytidelig, tror ikke du skal legge så mye i det. Et par poeng fra eller til og folk truer omtnent med boikott..

Som noen sa over her er det feil i databasen som håndterer testen, og ikke i svarene som din side har lagt inn! (nå går det vil ikke lang tid før noen sier "jamen det var din side som programmerte databasen")...

Lenke til kommentar

Jeg fikk 28. Jeg sjekket fasiten og alt mitt var riktig. Synes testen skulle vært lengre, og øke i vanskelighetsgrad slik at de ordentlige ekspertene (folk som kunne alt i testen, og mye mer...) kan lukes vekk fra disse DinSide proklamerte ekspertene (for at man kunne gjøre litt prestisje i alt riktig. (No offence, dere som fikk 30 nå var sikkert veldig gode :wink:)

Uansett, personlig synes jeg DinSide lager bra tester. (Kan blant annet nevne datanerd-testen. For referansen er listen over testene her.)

Ellers synes jeg DinSide Data er en fin side, men de har tapt seg pga. den aggressive reklamen. Dessuten er det litt newbie :smile:, no offence overfor leserne :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-07 15:15, sanoj_20 skrev:

Hehe... Jeg er 13 år og fikk 22/30 poeng. Så det var mange "voksne"(ihvertfall etter hvordan de skriver) som fikk mye under meg, noen av disse haddejeg tidligere sett på som "supernerder" eller det mildere ordet "eksperter".

Jeg er flink. *Skryter og smiler* :smile:

Hvis du er 13 år, hvorfor "20" i nicket da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...