FpsStu Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Fikk et Brica 4.0MP digitalkamera av ukjent kvalitet. Brica? Fikk ikke en fugg med HW... Men kommer til å gi meg selv en gave når veldig snart, får lønn, og må forberede meg til TG, blir 2x250gig eller 4x250gig. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 En Nec 1770nx fikk jeg, eller har ikke fått den enda, dem har ikke fått den på lager enda så må vente Men jeg overlever. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg fikk to Sweex 80mm vifter med LED lys. -Zlatzman Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 TT Bigwater fra meg selv her oxo ja. Lenke til kommentar
Pc_master Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Kjøpte TT Big Water til meg selv. Så fikk jeg en 200 gb WD disk. Vannkjølinga var veldig billigt, så jeg måtte ha en slik en. Endret 26. desember 2004 av Pc_master Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Heh, aldri fått hw til jul før, men i år gjorde jeg no lurt tror jeg...Sendte ønskelista på mail til fattern med linker til produkter på mpx og microplex. Så da ble det faktisk en bzerk tastatur og en mx1000 på meg gitt Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Fikk ikke HW. Men jeg fikk det evig nyeste spillet Max Payne 2 Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 fikk Hitatchi 250gb hdd Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 hvis jeg får lov til å kalle et digital kamera hardware, så fikk jaggumeg jeg også hardware i julegave--> kobler det til pc'n da.. så jeg vil kalle det det ... nemmelig takk,takk mamma,pappa og store bror Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ble et kabinett fra muttern og fattern og et TT watercoolingsett fra meg selv til meg selv!! Ganske fornøyd med denne julen med tanke på HW, men svidde en ny disk! _HELVETE_ ga den 12v på 5v og hele driten tok kvelden da jeg skulle bytte over i det nye toweret. Toweret btw lyser som et horehus (Blir faktisk kalt det av mamma og pappa). Og med LED på cpu-kjøler osv... blir det litt harry, men det er jo litt gøy å se på en liten stund da -MortenGj Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 fikk LCD skjerm Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Fikk et Brica 4.0MP digitalkamera av ukjent kvalitet. Brica? Fikk ikke en fugg med HW... Men kommer til å gi meg selv en gave når veldig snart, får lønn, og må forberede meg til TG, blir 2x250gig eller 4x250gig. Jepp står det på kameraet ja.... Tror jeg skal få bytta det, går på vanlige AA batterier og tømmer de etter 12 blitzbilder, jøvli treig på å lagre/ta bilder også. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 de-vision p170 skjerm (in love) 17"lcd endelig så slepper jeg å skrue av skjermen for å gå på do, være redd den skal ta fyr, røyke av og til, og fyre ut litt svilukt. satt _ALLTID_ klar med brannsloknings apparat når jeg brukte den gamle skjermen (5år gammel targa skjerm) Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) de-vision p170 skjerm (in love) 17"lcd endelig så slepper jeg å skrue av skjermen for å gå på do, være redd den skal ta fyr, røyke av og til, og fyre ut litt svilukt. satt _ALLTID_ klar med brannsloknings apparat når jeg brukte den gamle skjermen (5år gammel targa skjerm) Fikk en Seagate 200 GB SATA disk (som ønsket). Mangler nå kun resten rundt den, så det blir en PC! Kommer snarlig til å satse på AMD64 med 939 HK. Vil da ha hovedkort med PCI Express og dobble minnekanaler (og selvsagt SATA). 6600 GT grafikk og et godt kabinett med god strømforsyning. (Jada, skal ja minne m.m. også...) Da skal min P3 800 mhz pensjoneres. Skulle i utgangspunktet sette i sammen en billig PC (ikke med Celeron nei !), men budsjettet øker stadig. Har nå lyst til å prøve litt spill på PCen, så da blir det dumt å spare for mye på ny. Endret 27. desember 2004 av plankeby Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 ATI Radeon 9800 pro AIWRazer Diamondback Corepad Key Tronic tastatur Snart (allerede bestillt for pengene jeg fikk): Logitech z-5300 høyttalere Shuttle SilentX 250w strømforsyning Mye hardware på meg i jula Hvor bestilte du logitech Z-5300 fra? Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 #Edit av moderator - Endret skrivefeil i emnefelt for å unngå flaming pga. det# Hehe genialt, utrolig at folk ikke klarer aa skrive norsk paa en bedre maate (ler). Vel jeg fikk vel hardware til jul....4 bake boeker, med kaker og god mat...Det kan vel kalles for hardware, eller hva? :!: Frankie Singapore PS: Tror jeg skal kjope noe data utstyr til meg selv siden jeg ikke fikk det av kona Lenke til kommentar
E.T Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 ikke direkte hardware, men fikk 2mbits linje + At jeg ble sponsa litt av broren min til ny router Lenke til kommentar
Kuppern Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Maxtor OneTouch 250GB 1394/USB. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Fikk 19" CRT skjerm og Icemat (som jeg har byttet inn i steelpad s&s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå