pev Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hei! Når jeg kobler PCen min på TVen via S-video så blir det helt elendig kvalitet på TVen! Jeg klarer omtrent ikke å lese noe som står der. Er det normalt at det skal være så dårlig kvalitet? Riktig nok har jeg ikke noe bra skjermkort (GeForce FX5200), men det burde da fungere til dette? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hvordan oppløsning har du? Skurrer bilde? Er fargene klare? Lenke til kommentar
pev Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Bildet skurrer ikke. Jeg kjører 1024x768. Jeg kjørte nå en film, og da funka det helt fint! Virker som at S-video er ment for film only eller no her Lenke til kommentar
likferd Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 En vanlig tv har alt for dårlig oppløsning til at det går ann å lese små bokstaver. Det funker bra til å vise film og bilder som du sier, men å f.eks surfe på tv'en går rett og slett ikke ann. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Er det normalt at det skal være så dårlig kvalitet? ja det er det Endret 26. desember 2004 av alexsnader Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Flyttes til skjermkortkategorien. Dette er lite relevant for PC-skjermer, men heller et skjermkort / softwareproblem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå