Nikern Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Hei jeg har en k700i som jeg tenker å kjøpe en CSS-25 til. Noen her som vet om den også fungerer som en vanlig datakabel for denne mobilen? Slik at den er både datakabel, bordstativ, høytaler, lader ? For må vel ha denne for å oppdatere firmware'en, men må jeg da også ha en datakabel til dette? Noen som vet? * grunnen til at jeg skal ha denne CSS-25 er fordi jeg vil bruke Autooppdateringstjenesten til SE, og ikke flashe og styre selv. ** 300 innlegg Endret 26. desember 2004 av Nikern Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) CSS-25 skal duge til alt du skriver ja. Firmware-oppgraderin, overføring av filer, høytaler og sånt også skulle jeg tro. edit: Pologutt, jepp, DSS. Står CSS på clubsonyericsson.com, så jeg tenkte det var riktig. Endret 26. desember 2004 av arehei Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 dss, som jeg tipper du mener, vil fungere både som datakabel, bordstativ og som lader i tillegg ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå