Gå til innhold

NEC ND-3500A eller NEC ND-3520A ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OK, så 3520A det er arvtakeren til 3500A.

Litt merkelig at de da har samme pris, når 3520A har bedre specs..

men det plager ikke meg :)

Ofte er det slik at en nyere versjon/ utgave av et elektronikkprodukt (innen data) har lik pris, eller er billigere, enn forrige modell :thumbup:

3520A skal også ha en ny hardware (chip), så 3500 eiere får nok ikke flashet seg opp til 3520A....

Lenke til kommentar

Ifølge det en av gutta på jobben har sagt så har 3520A nytt driv-verk også + at den støtter bitsetting. Bitsetting = endring av header bit eller noe slikt i starten av DVD platen slik at en DVD-R eller +R blir en DVD-ROM etc. Dette for å øke kompabiliteten for vanlige DVD spillere.

Har ikke lest eller hørt dette fra andre, men han som jeg pratet med har litt oversikt så har ingen tro om at disse to punktene er "falske" rykter.

[Edit] Venter selv på komponenter fra nettbutikk og har fått byttet ut 3500A med 3520A i bestillingen min. :) på komplett.no koster 3520A kr 595.- btw

Endret av Zimon
Lenke til kommentar

Har akuratt bestilt 3500A pga det var den de hadde på lager. Det er vel ingen merkbar forskjell? Eller har 3520A flere funksjoner?

EDIT: Den er pakket og klar til og sendes plz si om det er verdt og vente på 3520A!!

Endret av Same-
Lenke til kommentar

Trenger ingen link da jeg har denne brenneren selv ;)

Den støtter IKKE bitsetting for +R/RW.

Den bitsetter dog DVD+R DL til DVD-ROM, men det gjør alle brennere. DVD+R DL med DVD+R DL booktype virker bare i ca 27% av spillerene på markedet så brennerprodusentene er tvunget til å bitsette DL plater til DVD-ROM for a spillerene skal klare å spille de :p

Lenke til kommentar
Hvis du absolut skal ha Nec...

Hva ville du valgt, siden du virker litt lunken til Nec?

Nec lager bra brennere de(har en 2500a selv som jeg er meget fornøyd med!), men nå har BenQ en brenner som er bedre enn Nec i mine øyne.

Så jeg ville ha kjøpt en BenQ 1620...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...