kristian berg Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Har den siste tiden sett på pcer under 2 kg. Problemet er at det er så mange gode tilbud der ute og mange fra merker jeg ikke kjenner til. Hvis det er noen som har eller har prøvd en av disse hadde det vært ålreit med kommentarer på kvalitet og hvordan de ellers har levd opp til forventningerene. Jeg har sett på følgende pcer: Siemens lifebook p7010 Dell latitude X300 Zepto sl120 Tundra 1551R Tundra pcen virker som en meget kraftig pc, er det noen som har noe å si på skjerm og batterikapasitet? Lenke til kommentar
Sigu Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Skjermen på tundera'en er vel grei.... 12.1" widescreen er da ikke så verst.... man kan da også skaffe et bedre batteri til den.... men da blir den da litt tyngre. Slenger til at man også får Asus PCer som er veldig lette Endret 27. desember 2004 av Sigu Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Skjermen på tundera'en er vel grei.... 12.1" widescreen er da ikke så verst.... Men har ikke mange av de andre 12,1" i full høyde? Det er klart å foretrekke siden det gir større skjermareal og høyere total oppløsning. Vanlig format på skjermen er klart å foretrekke til dokumenter, presentasjoner, nettsider, bilder osv. Det er kun til film widescreen kommer til sin rett, men du har vel ikke seriøst tenkt å se film på en 12,1" skjerm? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 IBM x40 Sony s270 Husk å se på disse også. De andre vet jeg lite om. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg nevner barnet mitt igjen ASUSS5600N Diskutert i forumet... Link i min sigg.. Butikklink: http://www.psdata.no/ps.asp?it=108094&mlevel=090100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå