Hr. Jenssen Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hvor mange her tror fotball hadde blitt vist på TV, hvis det var TV på den tiden, i løpet av de 10 første årene? Ikke mange.. Men hvor mange hadde sett på CS hvis det hadde gått på tv fra dets fødsel? Men det fantes jo ignen TV'er, så da kan du ikke si det. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 [iC' date=28/12/2004 : 02:25] Hvor mange her tror fotball hadde blitt vist på TV, hvis det var TV på den tiden, i løpet av de 10 første årene? Ikke mange.. Men hvor mange hadde sett på CS hvis det hadde gått på tv fra dets fødsel? Men det fantes jo ignen TV'er, så da kan du ikke si det. Fordi det er logisk? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ehh...Det fantes jo da TVer da CS ble utgitt i 1999. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ehh...Det fantes jo da TVer da CS ble utgitt i 1999. Hahahahahaahahahaahah! Ler meg i hjel nå. Ok, må nok en tur innom sykehuset i 2005, er helt gal jeg. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 -Det er en grunn fotball vises på tv istedet for cs... eh, cs vises _FAKTISK_ på tv. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Ok. Å kalle en film for fragmovie uten frags, blir ikke det litt dumt? Har jeg gjort det da? Jeg surrer litt, beklager. Det jeg sier er, om man lager en film med bare frags fra de største turneringene, blir fragsene automatisk gode pga nivået de spillerne spiller på, skjønner? Jeg er uenig. 1. This is a Frag movie (det vil si at en med etternavnet Frag står bak filmen, elns.)2. The movie about Frag (en film som omhandler en person kjent som Frag.) 3. The movie about the word Frag (en film som omhandler ordet "frag".) Du setter meg på spissen... Hvilken klovn var det som sa at fagmovies bare innholdt frags?? Ingen. Det er folk som vil vise at de har skills, og andre vil se på filmene som kommer ut av skillene.Jeg synes at det er rett og slett tåpelig at du kommer her og prøver å drite dem ut med en sånn en meningsløstråd. Det blir som å si "Jeg liker ikke blomkålsuppe og alle som liker det er tapere". Det ville ha vært mye bedre å si hva du synes kunne vært bedre, som "Jeg synes at fragmovies er litt kjedelige, de bare gjentar seg selv. Derfor synes jeg at dere bør prøve å gjøre ... for å gjøre dem mer underholdene" Som sagt; jo mere skills, jo mindre moro å se. F.eks: Du kniver en(noe som aldri har skjedd før), dette er helt utrolig, folk mister pusten. Også gjør du det igjen fordi du er skillsa til å knive, men da blir det litt kjedelig, folk har jo sett det før... Var da ikke meningen å prøve å drite ut noen med denne tråden her. Jeg synes at fragmovies er litt kjedelige, de bare gjentar seg selv. Derfor synes jeg at dere bør prøve å gjøre... slutte med dette tullet. EDIT: *Min mening* Endret 28. desember 2004 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Fragmovies er underholdende hvis fragsene er imponerende. Fotball kan ikke sammenliknes med dette. Fotball er ofte underholdende fordi det er følelser i sving. Man heier gjerne på det ene laget. Jeg ser sjelden på en førstedivisjonskamp i engelsk fotball. Dette fordi jeg ikke heier på noen av lagene. Dersom en av mine 3 favorittlag spiller, derimot, er det følelser i sving. Jeg blir oppriktig glad dersom laget mitt vinner. Det er en grunn til at det er få nøytrale tilskuere på fotballkamper. Kan dette sammenliknes med fragmovier? I tillegg kan det være storkamper som eksempelvis Arsenal-Barcelona, der verdens beste spillere spiller. Her kan det skje mye imponerende, uten at jeg vil se det altfor mange ganger i reprise fordet. Man må være litt mer nyanserte i sammenlikningene her. Endret 28. desember 2004 av Pinglebolle Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Trur du ikke jeg satt å hylte som en galning da NoA spilte mot EYE? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Trur du ikke jeg satt å hylte som en galning da NoA spilte mot EYE? Vi prater om fragmovies. Ikke live HLTV. Blir ikke det samme å se en fotballkamp i reprise. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Du kan ikke sammenligne Fotballkamp med Fragmovie, kanskje en "10 flotteste mål i Champions league" med fragmovier. Derfor blir sammenligninga di gal, fotballkamp kan sammenlignes med live-hltv Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Så det å se hovedpunktene fra en fotballkamp er bedre enn å se en fragmovie? "Oh! Han skrudde den! DET har ingen gjort før" Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Du kan ikke sammenligne Fotballkamp med Fragmovie, kanskje en "10 flotteste mål i Champions league" med fragmovier. Derfor blir sammenligninga di gal, fotballkamp kan sammenlignes med live-hltv Nettopp. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Så det å se hovedpunktene fra en fotballkamp er bedre enn å se en fragmovie?"Oh! Han skrudde den! DET har ingen gjort før" Vi har kritisert sammenlikninga. Ikke "høydepunkter i fotball vs fragmovies". Ikke skap problemer. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Her ligger det en film fra AA:O som jeg mener er betraktelig mer underholdene enn typiske fragmovies. Jeg mener du skal være rimelig dyktig for å imponere med en fragmovie nå til dags. Det er kjempekjekt å lage og å vise fram, men de fleste blir bare ensformige. OBS! Det er ikke den jeg snakket om tidligere i tråden. Edit: Leif Juster Endret 28. desember 2004 av Shio Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Jeg sier absolutt ikke det, jeg kritiserte sammenligninga jeg. Selv er jeg ikke altfor glad i fotball, ser på Norge seff, men ellers ikke noe stor interresse. Og for the record, jeg hadde hatt MYE mer lyst til å se en fragmovie eller å se høydepunktene fra en fotballkamp. Endret 28. desember 2004 av Rampage Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 jeg synes ikke at frag movie er teit, men vis du synes det så trenger du ikke og se på det. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ehh...Det fantes jo da TVer da CS ble utgitt i 1999. Nei det gjorde det ikke! Neida, det jeg mente var at det ikke fantes TV da Fotball først ble "oppfunnet". Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Eg skjønner godt at det blir fort kjedeleg med CS frag movies, sidan det er eit einsformig spel der ein fort har sett alt. Då vil eg anbefala deg å sjå nokre Quake 3 eller UT frag movies. Annihilation, the Badge 2 og 3, powah 2 og Retaliation er nokre gode eksempler. CS frag movies blir som paralympics for svimle bestemødre i forskjell. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg synes ikke fragmovie er teit, heller kjedelig. Det var en tid jeg så en del fragmovies. Men over tida har jeg forandret synet mitt på CS, fragmovies og slikt. Jeg spiller mindre, tar det mindre seriøst osv. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Ja, så kjedelig at det blir teit ettersom folk legger altfor mye vekt på det. Sammen ligning av fotball og cs? Fotballtriksfilm - Fragmovie Fotballkamp - Opptak av en CS-match Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå