DDDD Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 La oss bli enig om en ting først; er frags det samme som kills? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det vil jeg da tro? :O Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Ok. Å kalle en film for fragmovie uten frags, blir ikke det litt dumt? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hva er det du egentlig prøver å komme fram til/fortelle om her? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 En fragmovie kan ikke være en fragmovie uten å inneholde frags. En god frag er som regel noe ikke alle får til hver dag. Hvis man ikke får det til hver gang, kan dette umulig kalles skills. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Er vi off-topic nå? Jeg mener, du syns at fragmovies er teit, noe du selvfølgelig skal få lov til å synes akkurat hvor mye du bare vil. Men hvilket budskap prøver du å føre videre her? IMO er det akkurat like teit som å se på fotball, jeg liker ikke å se på fotball på tven, så jeg ser ikke på fotball på tven. Om du ikke liker fragmovies så er det ingen som ber deg laste de ned og se på dem. Derfor spør jeg; hva vil du fram til her? Det spørs vel mer på hva folk interesserer seg for. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Ville finne ut hvor mange andre som også hadde samme mening som meg. Ikke akkurat det smarteste å spørre på selve CS-delen, men det eneste lovlige stedet for sånt. Jeg ble sjeleglad da det var andre som var enig med meg. Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Dette blir får teit. Får det første: NEI! det er ikke kun cs 14tisser som lager fragmovies, folk får faktisk betalt. Får det andre: Trur dere at det public det er snakk om? Nei, her er det faktisk snakk om prestisje fulte turneringer det folk vinner 1000vis av dollar og lag som tjener av å spille cs , dermed blir det vanskelig å få de random fragsan dere kun har opplevd på public. Får det tredje:Er fragmovie og HLTV kamper noe annet enn fotball? Nei det synes jeg ikke, men jeg går ikke rundt å sier: "ÅÅÅH det er så teit når folk ser på Beckham skru han i gjørne MAX RANDOM!!" Trur folk her skal skaffe litt kunnskap om temaer før man sier usanne og usaklie ting om dem. Herregud... Endret 27. desember 2004 av Sarion Lenke til kommentar
LoS Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Får det tredje:Er fragmovie og HLTV kamper noe annet enn fotball? Nei det synes jeg ikke, men jeg går ikke rundt å sier: "ÅÅÅH det er så teit når folk ser på Beckham skru han i gjørne MAX RANDOM!!" Forøvrig helt enig i alt du sier også Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Synes egentlig Frag Movies er ganske kjipt, ja. Det er jo 100% skryting, enten man er god eller heldig! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ok. Å kalle en film for fragmovie uten frags, blir ikke det litt dumt? Har jeg gjort det da? Det jeg sier er, om man lager en film med bare frags fra de største turneringene, blir fragsene automatisk gode pga nivået de spillerne spiller på, skjønner? Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 "Får det første: NEI! det er ikke kun cs 14tisser som lager fragmovies, folk får faktisk betalt." -Hvis folk får betalt for å lage fragmovies, må det være den mest latterlige jobben i universet :!: "Får det andre: Trur dere at det public det er snakk om? Nei, her er det faktisk snakk om prestisje fulte turneringer det folk vinner 1000vis av dollar og lag som tjener av å spille cs , dermed blir det vanskelig å få de random fragsan dere kun har opplevd på public." -Jeg driter i hvor mye folka tjener, jeg bare sier at fragmovies er lamt... "Får det tredje:Er fragmovie og HLTV kamper noe annet enn fotball? Nei det synes jeg ikke, men jeg går ikke rundt å sier: "ÅÅÅH det er så teit når folk ser på Beckham skru han i gjørne MAX RANDOM!!" -Det er en grunn fotball vises på tv istedet for cs... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hvilken klovn var det som sa at fagmovies bare innholdt frags?? En bra fragmovie inneholder jo spesialeffekter, blopper etc. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det er folk som vil vise at de har skills, og andre vil se på filmene som kommer ut av skillene. Jeg synes at det er rett og slett tåpelig at du kommer her og prøver å drite dem ut med en sånn en meningsløstråd. Det blir som å si "Jeg liker ikke blomkålsuppe og alle som liker det er tapere". Det ville ha vært mye bedre å si hva du synes kunne vært bedre, som "Jeg synes at fragmovies er litt kjedelige, de bare gjentar seg selv. Derfor synes jeg at dere bør prøve å gjøre ... for å gjøre dem mer underholdene" Lenke til kommentar
LoS Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) "Får det tredje:Er fragmovie og HLTV kamper noe annet enn fotball? Nei det synes jeg ikke, men jeg går ikke rundt å sier: "ÅÅÅH det er så teit når folk ser på Beckham skru han i gjørne MAX RANDOM!!" -Det er en grunn fotball vises på tv istedet for cs... Hvilken? edit: Jeg driter i hvor mye fotballfolka tjener, fotball er lamt. Endret 28. desember 2004 av LoS Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Sikkert fordi det er en del flere fotball tilhengere enn cs tilhengere.... Selv hadde jeg bare blitt glad hvis de hadde vist cs på tv. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hvor mange her tror fotball hadde blitt vist på TV, hvis det var TV på den tiden, i løpet av de 10 første årene? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 En fragmovie kan ikke være en fragmovie uten å inneholde frags. Joda. 1. This is a Frag movie (det vil si at en med etternavnet Frag står bak filmen, elns.) 2. The movie about Frag (en film som omhandler en person kjent som Frag.) 3. The movie about the word Frag (en film som omhandler ordet "frag".) Tror jeg har nevnt nok eksempler, alle filmene over kan bli beskrevet som en "Frag Movie". Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) "Får det første: NEI! det er ikke kun cs 14tisser som lager fragmovies, folk får faktisk betalt." -Hvis folk får betalt for å lage fragmovies, må det være den mest latterlige jobben i universet :!: "Får det andre: Trur dere at det public det er snakk om? Nei, her er det faktisk snakk om prestisje fulte turneringer det folk vinner 1000vis av dollar og lag som tjener av å spille cs , dermed blir det vanskelig å få de random fragsan dere kun har opplevd på public." -Jeg driter i hvor mye folka tjener, jeg bare sier at fragmovies er lamt... "Får det tredje:Er fragmovie og HLTV kamper noe annet enn fotball? Nei det synes jeg ikke, men jeg går ikke rundt å sier: "ÅÅÅH det er så teit når folk ser på Beckham skru han i gjørne MAX RANDOM!!" -Det er en grunn fotball vises på tv istedet for cs... Latterlige argument.. Bare fordi det er dine meninger, betyr ikke det at det er sant. "ÅH HERRE, SPARKE EN LÆRBALL SÅ SPRINGE TULLING ETTER DEN Å SÅ FÅ BETALT AHAHHahHAHAHHAhhaHHaehaheaheahe!!!11!!" Jesus man sjerp deg Endret 28. desember 2004 av Sarion Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hvor mange her tror fotball hadde blitt vist på TV, hvis det var TV på den tiden, i løpet av de 10 første årene? Ikke mange.. Men hvor mange hadde sett på CS hvis det hadde gått på tv fra dets fødsel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå