DDDD Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Hele opplegget går for det meste ut ved gulling. Første gangen var det kanskje spennende, men etter noen filmer begynner alle frag'ene å bli så forferdelig oppbrukt og kjedelige. Samme gjelder vel også rullebrett/snøbretttriksvideoer. Hvem er det som bryr seg om du har drept 3 stykker med kniv på 100 meters avstand? Endret 28. desember 2004 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Poenget er jo at du skal vise skill og ikke gulling. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 At man treffer en i hodet før man har sett selve motsatnderen er ikke mye skills du. Lenke til kommentar
Havon Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Egentlig helt enig med trådstarter.. Men der er jo ikke så lite "teit" å statre en tråd om hvor teit fragmovies er da Endret 26. desember 2004 av Havon Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Egentlig helt enig med trådstarter..Men der er jo ikke så lite "teit" å statre en tråd om hvor teit fragmovies er da Tjaaa, en teit tråd passer til et teit opplegg... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Du er den eneste som er teit. Fragmovies er ren underholdning. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Du er den eneste som er teit. Fragmovies er ren underholdning. Enig med du! Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Du er den eneste som er teit. Fragmovies er ren underholdning. Enig med du! Egentlig både ja og nei, faktisk. Ok, da, det er fantastisk underholdene når filmen er bra laget, med bra redigering og sånn. Men det er jo også litt teit å se på noen som sitter og spiller CS. Men for all del, har mange fragmovies på PC'en, digger å se på filmer fra CPL, men hjemmelagede filmer er bare jalla egentlig. De må være "pro" for at det skal bli noe gøy å se på! EDIT: and leif was med! Endret 26. desember 2004 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Fragmovies er ren underholdning. I de to første minuttene ja. Hva med å prøve noe nytt? Som f.eks "tacticalmovies"? Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Er litt enig med trådstarter. Synst ikke det er mye underholdning og se noen "frags" i et (random) spel. Endret 26. desember 2004 av Dandar Lenke til kommentar
Havon Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Tjaaa, en teit tråd passer til et teit opplegg... Hehe, egentlig ening med deg der ja Understreker poenget Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Du er den eneste som er teit. Fragmovies er ren underholdning. Helt ENIG! Det er jo kanskje litt "gulling" eller "lo2" i noen filmer. Men for det er det en opplevelse å se! man kan få frydninger på ryggen av å se Nydelige frags! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 For å få en nydelig frag, må ren gulling til. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 For å få en nydelig frag, må ren gulling til. Kanskje for deg ja. Lenke til kommentar
banantiss Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 jeg liker Hltv filmer mye bedre, da kan du lære hvordan proffene spiller på real. eller hva? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Dere må huske at CS er et teambasert deathmatch spill. Hvis dere vil spille noe med taktikker, foreslår jeg Hostile Intent, selv er jeg med i SAS clanen, og der kan man ikke vinne ved å bruke run-and-gun taktikk, man må bruke skikkelige taktikker, og jobbe som et lag for å komme seg noen vei. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hele opplegget går for det meste ut ved gulling. Første gangen var det kanskje spennende, men etter noen filmer begynner alle frag'ene å bli så forferdelig oppbrukt og kjedelige. Samme gjelder vel også rullebrett/snøbretttriksvideoer. Hvem er det som bryr seg om du har drept 3 stykker med kniv på 100 meters avstand? Jeg, Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Dere må huske at CS er et teambasert deathmatch spill. Hvis dere vil spille noe med taktikker, foreslår jeg Hostile Intent, selv er jeg med i SAS clanen, og der kan man ikke vinne ved å bruke run-and-gun taktikk, man må bruke skikkelige taktikker, og jobbe som et lag for å komme seg noen vei. Er det en HLmod eller et eget spill? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 HL mod Her kan du laste den ned. Og den beste serveren å spille på er 'Kulfaangaren', der er det bare snille admins, og spillere. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 For å få en nydelig frag, må ren gulling til. "Bullshitttt" "Bullshittt" unnskyld at jeg nyser så, men jeg er allergisk mot så dumme kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå