Knopfix Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hei Har sett på en oppgraderingspakke fra Databutikken og lurer på om dette oppsettet er ok(skal ikke ha Nforce4).www.databutikken.com Er boxed vifta noe å samle på? Pcn skal brukes til spill,videoredigering++,ikke klokking. Hvis noen vet om ett bra power Databutikken.com selger er det bra slik at jeg kan bestille alt derifra. Takk for svar :!: Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=UPA5 Skulle det være Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Prosessoren er bra Hovedkortet er et bra agp kort hvis det er det du går for Ram'en er egentlig litt i det treigeste laget for en amd oppgradering grunnet timings... hvis du kjøper det i deler får du Cpu'en for ca 2200,- Hovedkortet ca 1100,- 4500,- -3300 =1200 til å kjøpe bedre ram for F.eks denne ram'en skal være kjappere 1024mb Cl 2.5 ram og den koster 1050,- Da har du nok penger spart til at du kan bestille dette tilmed fra forskjellige netsjapper uten å gå i tap grunnet porto Databutikken har jeg ingen erfaring med selv, men tilbakemeldingene er vel sterkt blandede så vidt jeg har forstått... Ser egentlig ikke så stor grunn til at du bør handle "alt" derfra, men du kan sikkert finne en lignende CL 2.5 rambrikke der også til ca samme pris som den jeg fant på komplett... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Er det ikke slik at TwinMOS ikke liker Athlon 64 da.... Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Vil gjerne ha best mulig ram Hørt at Winchester versjonen er en bedre cpu men det er kanskje bare hvis man klokker,det er vel også slik at Twinmos ikke liker klokking men for å være på den sikre siden er det kanskje lurt å invistere mer i minnet. Kunne være aktuelt å kjøpe Nforce4 hvis det finnes et rimelig grafikkort som holder nåtidens mål,feks HF2. Angående Databutikken så har jeg bestilt derfra 2-3 ganger uten trøbbel og med rask levering,de som har vært uheldige har kanskje bestilt dagen etter et julebord eller noe sånt? Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det kan godt hende du har rett i det Per-Stian... jeg har i det minste nettopp lest om noe slikt i en annen tråd, men da gjaldt det et spesielt hovedkort... Jeg valgte Twinmos nå simpelthen for å finne en rambrikke som jeg syntes overgikk databutikken sitt tilbud. La meg heller foreslå dette Corsair minnet fra databutikken sine egne sider da... Corsair har i det minste et veldig godt rykte på seg Corsair 1024mb cl2.5 Vil du ha best mulig ram uten å klokke så får du mye for penga i denne rambrikka; 1024mb Kingston HyperX Ultralow latency (2-2-2-5-1) Da har du gått opp ca 750,- i pris da fra den andre brikka jeg nettopp foreslo... Winchester er bedre på klokking, men det er egentlig selve forskjellen mellom den og Newcastle... Newcastle holder også et par grader høyere temperatur til vanlig, men ikke nevneverdig (har igjen bare noe å si på klokking)... Ytelsen er lik(!) PCI-E skjermkort... 6600gt eller 6800gt er vel gode forslag der ? Der har du et bra forslag i hver prisklasse som takler Half Life 2. Ettersom du sa "rimelig" så sjekk ut 6600GT PCI-E priser... Eksempel fra databutikken: Leadtek 6600GT Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Takk for tipsene Må si jeg begynner å føle meg fristet til Nforce4 men er det slik at siden de er nye og uprøvde at det vil ta en stund før det "rette" Nforce4 kortet kommer?Er noen av Nforce4 kortene blitt grundig testet på ett eller annet nettsted med positivt resultat?Hehe,mine ønsker svinger like mye som PMS Trodde for en liten stund siden at Pci-e grefikkort ville være veldig dyrt men hvis jeg får ett til 1600-1700 kr som fungerer fint så må jeg tenke på det. Jeg trenger også en godkjent strømforsyning.Vet noen om et som fungerer bra fra Databutikken?Ville være best å bestille alt fra ett sted. Blir trist å la Radeon 9800 Pro stå i reserve PCn,kjøpte det i sommer,men det kommer sikkert godt med når en eller annens PC tar kvelden(feks min). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå