Gå til innhold

Sony PSP eller Nintendo DS


Anbefalte innlegg

Men har da aldri sagt at noen ikke skulle uttale seg på grunn av jobb

ved gamer.no. :)

ehh, kansje ikke direkte nei.

men du mener at alle som jobber på gamer ect. er så selv sikre at det ikke er vits og diskutere med dem ?

 

Aasgard mener vel han har mer rett enn allle andre fordi han jobber for gamer.no

 

*sjerp deg*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man kan legge ned i to enkle kategorier, som med alt annet. Du har PSP som er håndholds Ipod. Så har du DS som er håndholds Creative Zen juke(megaplastic)box.

 

Personlig synes jeg DS ser renere ut, designmessig. Nærmere iPod, om du vil Det er liksom så mange knapper over alt på PSP. PSP kan på ingen måte sammenlignes med iPod fra Apple.

 

Dette har uansett med smak og behag å gjøre, men jeg vil si at DS er langt mer nyskapende i utformingen av selve konsollen enn PSP.

 

Ingen av disse maskinene tilsvarer etter min mening iPod, men hvis det er en av dem som måtte gjøre det, er Nintendos nyskapende og rene design nærmere enn Sonys tradisjonelle og noe mer fullpakkede design.

 

Du har de som er mellom 10 og 15 som ikke har rusa seg ferdig på Nintendos oppbrukte ideer og mangel på nyskapende vare. Og du har de som mellom 16 og 25 som har sansen for kreativitet og design.

 

Dette begynner å bli vel useriøst. Er du nødt til å slenge fornærmende og generaliserende kommentarer til andre bare fordi de tilfeldigvis liker noe annet enn deg?

 

Nintendo følger mer og mer etter Sega, ilikhet som Apple følger Amiga (nok om det).

 

Hva mener du med det?

 

Innen PS 3 og XBOX 2 sin storhetstid og Nintedos Mario 4096 og Legend of Zelda - SuperdupercomingtodestroyHyrulefor10000time, greenelfmuststopagain så får vi se hvem som lever vidre.

 

Hvis du ser på listen over spill for PSP, så vil du se nok av oppfølgere der og. Nintendo er på ingen måte alene om å lage oppfølgere for tidligere suksesser.

 

DS er sikkert dritkult hvis du er mellom 8-15 år, det er godt forståelig, eller litt eldre med rar smak.

 

Nå går du langt over streken med fornærmelsene dine. Forhåpentligvis vil en moderator ta en titt på innleggene dine.

Endret av hkm
Lenke til kommentar

Utrolig mange barnslige og tåpelige innlegg i denne tråden.

 

De fleste av personer som tydeligvis bare synser og ikke har sett noen av maskinene.

 

Tror det enkelst kan sies på denne måte:

 

Har du Gamecube hjemme kommer du til å kjøpe DS, har du PS2 eller XBOX kommer du til å kjøpe PSP.

 

Jeg har PS2 fra før og valget var meget enkelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...