Gå til innhold

Sony PSP eller Nintendo DS


Anbefalte innlegg

jeg ville helt klart valgt PSP pga: Større og bedre skjerm, bedre grafikk, MP3, Video mulighet, minnekort, MYE finere design. Eneste fordelen med DS er at den har 2 skjermer.

 

Edit: En annen grunn til å kjøpe PSP er at det kommer et nytt GTA spill til PSP, samtidig som lanseringen av PSP i USA og Europa! :dribble: Gleder meg! :)

Endret av *Dragon*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har allerede en PSP. :)

 

Angrer ikke på at jeg kjøpte PSP, liker den kjempegodt.

Designet, skjermen, grafikken, mp3, lyd og effekter, UMD drevet, tekniske ferdigheter...masse positivt med PSP.

Spillene til den virker svært bra, og det er en del lovende titler på vei.

 

Men liker også DS. To skjermer og touch screen, samt en del lovende spill ute og kommende, gjør den til en spennende liten sak. :cool:

 

Jeg skal dog kjøpe meg noen bedre hodetlf, større minnekort og 1-2 intern batterier i nær fremtid.

Lenke til kommentar
Eneste fordelen med DS er at den har 2 skjermer.

Det hadde du neppe sagt om du hadde prøvd den. Touchscreen er _meget_ vesentlig for de spennende mulighetene til Nintendo DS. Det er nesten litt trist at ikke begge skjermene er trykkfølsomme, for det gir en helt ny måte å spille på. Det er ikke noe dårlig salgstriks. Det gir nye muligheter hva kontroller angår. Du får de samme mulighetene på en bærbar konsoll som hva ei mus gir deg på PC.

Lenke til kommentar

DS vil nok selge aller mest. :)

Men PSP vil nok selge noen mill den også.

 

Regner med at PSP vil klare å ta mellom 30-40% av det håndholdte markedet.

Men at PSP tar i fra Nintendo tronen på det håndholdte markedet, har jeg faktisk liten tro på, ikke i denne omgang iallfall.

 

Men jeg er fornøyd med min PSP så langt. :D

Lenke til kommentar

Om det er lov?

Selvfølgelig ikke. :p

 

I Norge er aldri noe som du selv tjener penger på men staten taper på lov. Hvis du skjønner hva jeg mener. ( Litt overdrevet )

 

Men de har _faktisk_ ikke rett til å åpne pakker som har "gift" skrevet på lappen.

 

De gjør det selvfølgelig likevel, men man er nødvendivis ikke "oppdaget" dersom de åpner pakken. Med mindre det ligger en slags regning eller bestillingsark fra avsender, kan ikke tollvesenet ta deg på noe som helst.

 

Alt med måte; Man importerer selvsagt ikke masse gullmynter eller gamle, ustemplede frimerker f.eks og setter "50$" som verdi, da ber man jo om bråk. :)

Man importer selvsagt heller ikke 5 nye IPOD's med proklamert

verdi på 100$. ;)

 

Men jeg bestilte masse greier fra flere forskjellige butikker i hele 2004, de fleste av dem var villige til å sette på "gift" og en annen verdi. Nå var det riktignok ikke noe særlig data/tech utstyr eller spill jeg kjøpte, så det kan jo hende at det er grunnen til at det har gått så bra. Var mer samleobjekter, det meste av det jeg kjøpte kunne godt ha vært faktiske gaver for å si det sånn. ( Fra en veeeeldig snill onkel i Amerika vet du. ;) )

 

Jeg var meget lovlydig med kjøpet av PSP ved Lik-Sang, den gikk i tollen med full merknad og reell verdi. Så jeg fikk jo moms på det, men det ble ikke så mye. Fryktet faktisk at det skulle bli mer. PSP er uansett verdt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...