Gå til innhold

Sony PSP eller Nintendo DS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PSP er kun lansert i Asia, hvis ikke kun i kina og japan.

DS er derimot lansert i hele verden.

 

Hvorfor tror du DS har mer solgt ?

Bruk hode.

jeg sa jo at DS hadde mer solgt, og den har jo uansett mer solgt, uansett hvordan du vrir og vrenger på det, fordi om den er sluppet flere plasser enn PSP har det ingen ting å si, den har mer solgte... :nei:

 

bruk hodet

 

by the way, er DS sluppet her til lands??? nei!!! da er den ikke sluppet i hele verden vet du

Endret av levilord
Lenke til kommentar
jeg SKAL KJØPE MG DS "IM IN LOVE WITH DS :love:  :love:  :love:  :love: "PSP SUUUUUUUUUUUUUUUUUUGER HARDT KJEMPE HARDT :thumbdown:  :thumbdown:  :thumbdown:  :thumbdown:  :thumbdown:

:nei:

 

går det ann , nå får du warn

 

men jeg har DS nå, det er faktis en utrolig bra grafikk motor til den spillet mario 64 DS er herlig morrsomt :love:

har altid likt mario spillene , men dette var sinnsykt bra

det er mario 64 bare med andre folk osv hatter som gjør så du forvandler deg osv.

 

rett og lett morro :)

 

msnboy11 : du har ikke testet noen av de så hvorfor si at PSP suger ?

(det kan hende at du har testet DS menne)

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar

Etter mye å dømme, begge. Begge har stort potensiale, begge har et nogenlunde attraktivt design, og begge har stor fallhøyde. Blir spennende, men alt avhenger av spill som demonstrerer styrkene til sin enhet til fulle - kanskje enda mer DS enn PSP. Til gjengjeld har DSen mye større potensiale til å bli hjem for helt unike opplevelser, hvor blant annet Metroid Hunters og Another står høyt på min liste over titler som kan bli strålende. PSP vil på sin side også være spennende å følge, og man kan ganske enkelt ikke benekte gledene ved en så abnormt stor skjerm, selv om den kommer på bekostning av batteritid.

Lenke til kommentar

Jeg har lest flere steder at Nintendo DS sin grafikkprosessor overgår den i N64: Hvorfor den åpenbare mangelen på fargefiltrering i spill til Nintendo DS?

 

Jeg har nå fire spill til Nintendo DS og det samme går igjen i samtlige av dem.

Endret av Manuel
Lenke til kommentar
Hadde vært fint å fått spille Final Fantasy 7 på bussen! wub.gif

Kjem sikker ein eller fleire versjonar av Final Fantasy til PSP!

 

Har lest at det skullle være enkelt å gjere om PS1 spel til UMD format, men det ville berre være kjedelig for fansen/lite salg av PSP, eh... remakes av PS1 spel ? Ja !

 

Eg håper også på å få kunne spele gamle spel frå PS1 men tvilsomt at det ville gå med PS2 spel, litt for god grafikk dessverre.

 

Tenk om Hogs Of War blir PSP tittel ! :D

Lenke til kommentar
Dere kjører gameboy greia fordi det har ALDRI vært noen annen portable device en gameboy.

 

Rart dere liker nintendo sitt gameplay når det er kun det som har vært ?

 

PSP kommer til å ha trippel så bra grafikk.

Med en deilig "ps1 kontroll" gameplay (uten analog arnulf) blir det nok noe annet.. :)

 

 

Btw, PSP har 6 - 8 timers batteritid.

Har vært mange andre portable spillmaskiner.

 

Sega hadde en, og det samme hadde Atari. Selv hadde jeg en Atari Lynx gående i noen år. Husker at California Games var sykt bra. Maskinen var vel litt større enn en PSP og omtrent like tung som DS'en (som jeg eier. DS er sykt tung). Lynx-en hadde 4096 farger og var litt av en sak. Kun Gameboy Advance, en 5 år etterpå, klarte å ta igjen forspranget til Lynx-en.

Endret av Larsrrrr
Lenke til kommentar

Må nok fort ha begge tenker jeg. Har Nintendo DS, og det er helt klart den jeg forventer at det kommer flest spennende og unike titler til. PSP ser herlig ut med den store skjermen, men så er den mer en bærbar PS2 enn noe helt nytt og unikt. Det er ikke noe i veien med det, mer av det samme, men hvis Nintendo spiller kortene riktig med DS kan den by på noe helt unikt. To skjermer er ikke et dårlig salgstriks, det er ikke touchscreen heller. Gleder meg som en unge til utvalget av spill som er bygd med DS i tankene blir større.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...