staljin Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hei, Er det noen som har erfaringer med denne skjermen? Har tidliere kjøpt Hansol 920D og må bare si at det var noe dritt. Fargegjennivelse var hårrible (hvitt var enten blå-hvitt eller rød-hvitt) uskarp og flimrete bilde i øvre venstre hjørne, fikk svie i øyene etter 2 timers bruk. Uffff glad jeg fikk den solgt. Nå har jeg mulighet å kjøpe denne Samtron skjermen, er den noe god? Vet den var blitt anbefalt av HV.no før i tiden. Takker for hjelpen. Staljin Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Mange erfaringer her.. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Hei, Klart jeg har lest det. Gikk til inkjøp av Hansol920D etter å ha lest erfaringene og angret på det sterkeste. Vil ha noe info fra en som har og bruker skjermen per i dag. Staljin Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hei, Klart jeg har lest det. Gikk til inkjøp av Hansol920D etter å ha lest erfaringene og angret på det sterkeste. Vil ha noe info fra en som har og bruker skjermen per i dag. Staljin Okey.. prøvde berre å hjelpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå