Trygve Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Har nettop kjøpt et nytt Logitech diNovo tastatur, og lurer på om det går å bruke numpaden som var med til å skrive tall (slik som på vanlige tastatur). Får den bare til å virke som kalkulator og klokke Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Ingen som vet? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 For å skrive vanlige tall trykker du på "123"-knappen på numpaden. Det funker ihvertfall her. Forresten, det er den samme funksjonen som klokkefunksjonen. Lenke til kommentar
larsr Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det skal gå å bruke den som numpad, på produktsidene til Logitech står det følgende om mediapaden: blablabla.... It's a numeric keypad with a built-in smart calculator.... blablabla. Jeg tolker det som at den også har vanlig numpad funksjon. Jeg bestilte meg dinovo idag, så kanskje jeg kan hjelpe deg mer om noen dager:) Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Hmm, det er sikket ikke likt med den vanlige og notebook versjonen EDIT: Virker nå, hadde ikke trykket på connect knappen på numpaden EDIT2: Ser du kan gjøre mer med numpaden til standar diNovo Software supporting notification on LCD screen of the Media Pad * Outlook® Express * Outlook® 2000, XP, 2003 * Windows® Messenger 4.7 * MSN® Instant Messenger (5.0, 6.0) * Windows® Media Player 9 * Windows® Media Center 2002, 2004 * Logitech® Media Desktop Går det med notebook også? Endret 27. desember 2004 av Limited_Edition Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hmm, det er sikket ikke likt med den vanlige og notebook versjonen EDIT: Virker nå, hadde ikke trykket på connect knappen på numpaden EDIT2: Ser du kan gjøre mer med numpaden til standar diNovo Software supporting notification on LCD screen of the Media Pad * Outlook® Express * Outlook® 2000, XP, 2003 * Windows® Messenger 4.7 * MSN® Instant Messenger (5.0, 6.0) * Windows® Media Player 9 * Windows® Media Center 2002, 2004 * Logitech® Media Desktop Går det med notebook også? Det fungerer med notebook også, ja. I tillegg til alle programmene i den listen der så kommer faktisk sangene man spiller i Winamp også fram på skjermen. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Hva skal jeg gjøre for at det virker da? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hva skal jeg gjøre for at det virker da? Ingenting. Det behøvde ikke jeg ihvertfall. Du har installert driverene, right? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Hva skal jeg gjøre for at det virker da? Ingenting. Det behøvde ikke jeg ihvertfall. Du har installert driverene, right? Har installert drivere ja EDIT: Sangene jeg spilte av i Winamp kom ikke på skjermen Endret 27. desember 2004 av Limited_Edition Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå