Prnkstr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Alltid morro å se det ene leanLi kabbiset bli sliced n diced....noe blir bra...andre ting ikke...fullt så bra...la oss alle vente spent på hvordan dette går Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 jeg trenger inspirasjon til min egen case mod, ser bra ut *MELDE SEG PÅ HER* Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) UPDATE Ja det begynner vel å bli en stund siden sist... Feiring osv tar sitt, men jeg har da kommet ett steg nærmere det ferdige produktet! Jeg satt å tenkte på hva som ville være det enkleste å begynne med, så da valgte jeg å starte med å mekke viftestyringa for kassa. Dette skulle være en helt hjemmelagd en, og den skulle lages i et deksel for en 5 1/4 brønn, slik at det klassiske lian-li preget fortsatt ville være inntakt (sunbeam gå å sug! ) Så da var det bare fram med markeringsteipen og blyanten, måle opp og tegne markeringer for hvor hull skulle borres: Ved siden av ligger et deksel som senere vil bli offer for det "onde stealthing-uhyret" Så da satte jeg igang med borringa, å vise bilde av et deksel med høl i er mindre spennende skulle en tru, så jeg slenger da heller opp et bilde av selve "enheten" min, magien bak viftestyringa: Som dere ser så er det da en to-farga led, rød/grønn. På hvert bein er det en resistor, og på det røde beinet er en ekstra resistor for å oppnå den berømte 7V effekten Til slutt er det en diode på hvert bein, som sørger for at strømmen går kun en vei, dvs til led'en, og ikkeno fra den Jeg bestemte meg for å bruke et par rheostater som kom med viftene jeg kjøpte (MIST vifter på microplex) så det ble bare 3 brytere og 3 rheostater tilsammen på kontrollern, og sånn her ser det da ut nå: Da var det ikke så mye annet å gjøre enn å slenge den inn i kassa, og som dere kan se så glir den ganske fint inn i resten av kabinettet Legg merke til de andre to optiske enhetene, cd-brenner og dvd-brenner. I neste update skal disse stealthes, for makan til farger har ikke engang Nils sett (og Nils har sett mye!) Så takk for meg for denne gang, kos dere med bildene og gi meg tilbakemelding Edit: Jeg glemte å nevne at jeg plasserte rheostatene såpass lavt nede, fordi jeg planlegger å slenge noen led's på dem kanskje, som fader når du vrir på dem, må bare finne ut hvordan (Dere trodde da ikke at dem sto så langt nede bare for å være stygge? ) Endret 5. januar 2005 av tuXP-G Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Takk for oppdateringene. God lesning! Det er godt pågangsmotet er der, for du har en liten jobb med det her! Planene er der ja, men det skal bli bra til slutt også! *stole på fetter* Lenke til kommentar
Ri0t Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 ikke dumt, ikke dumt. følger med på dette videre =) kan bli veldig stilig... Når man modder Lian Li er det ofte enten eller Lenke til kommentar
Thel Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Lenge siden det har vært update her nå :S Har jo lyst å se hvordan det blir:D Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Update snarest! Veldig pent arbeid med viftestyringa! Spennende å se hva du får ut av dette! De dekslene på cd/dvd var jo kjempefine, synes de matchet bra jeg Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jobber med lignende ide ang viftestyringen selv, bare jeg at jeg tar utgangspunkt i en eksisterende viftekontroller. De tre rheobus-bryterne var bare sexxxy. Det er mulig jeg trenger briller og blingser her, men har du vært uheldig med plasseringen av leds/brytere på venstresiden? Virker liksom som om den ene er lenger fra hverandre enn den andre... (Jaja, det er vel noe av sjarmen, nå som det er hjemmelaget og alt ting...) Lenke til kommentar
Thel Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Dette ser jo bra ut! Meget fin viftestyring Prøv å få realisert planen med dioder som dimmer på rheobus'ene, hadde vært kanon! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Det ble jo pent! Sett mange mislykkede forsøk på implementere saker og ting i Lian Li deksler, men detta ble fint.. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Dette blir kult håper det ikke er altforlenge til update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå