Kanetheheatsink Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Jeg falt litt for Dette kabinettet.. Tror du det funker med mitt hk?Jeg har en Dell Dimension 8400 med et hovedkort som støtter SATA og DDR2 Endret 26. desember 2004 av magubrothers Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 det er bare å søke litt på forumet så finner du det sikkert ut.... ville bare minne deg på kva som står i retningslinjene: #12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 sorry :S viste det ikke, men sendte pm til 2 mods, men de svarte ikke Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Er ganske sikker på at det vil funke, ja! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 fant akkurat dette kabinettet. Sorry at jeg roter litt Men ville dette funke?? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) fant akkurat dette kabinettet. Sorry at jeg roter litt Men ville dette funke?? De fleste hk'er idag er jo ATX kompitable! Jeg er så å si sikker på at ditt hk vil passe inn der! Det eneste du kommer til å plages med er å få delene dine ut av Dell kabinettet! Du må muligens fram med vinkelslipern de har mange "rare" løsninger inni der! Edit: BOMBESIKKER PÅ AT DET VIL PASSE Endret 26. desember 2004 av JokuM Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 hvor bombesikker da? 800kr? Lenke til kommentar
Baleni Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 jeg er nok så sikker på at ditt hk. skal passe ini d kabinettet Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Temmelig sikker jeg også! Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 hvor bombesikker da? 800kr? 110% sikker! Prisen har ikke noe å si, så lenge kabinettet og hk'et er ATX kompitabel! Som du sikkert ser så står det at formfaktoren på kabinettet er ATX! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Men er mitt ATX? Hvordan sjekker jeg det? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Men er mitt ATX? Hvordan sjekker jeg det? For å si det enkelt, kjøpte du pcen din i år? Ja nettopp! da er hk'et ditt ATX!! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 virker kansje som at jeg prøver å være vanskelig, men er du HELT sikker på at det er ATX??? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 virker kansje som at jeg prøver å være vanskelig, men er du HELT sikker på at det er ATX??? BOMBE110% super sikker! Hvis det ikke passer så kan du anmelde, banke meg, ja u name it!!! ATX er standard! Lenke til kommentar
Irons Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 OBS! Jeg har en dell pc (i875 basert p4 socket478) De har ikke atx hovedkort, bakplata er rar, festene er anerledes osv... Sjekk her om du er i tvil: http://www.formfactors.org/formfactor.asp Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 OBS!Jeg har en dell pc (i875 basert p4 socket478) De har ikke atx hovedkort, bakplata er rar, festene er anerledes osv... Sjekk her om du er i tvil: http://www.formfactors.org/formfactor.asp HAHA, kan tror "JokuM" er flau nå nå blir det juling Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 sjønte ikke den siden helt... Hvor står det at det ikke passer??? Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg har selv Air black kabinettet. Det er bra. Men en ting må du passe på, rense filteret foran 120mm vifta regelmessig, jeg renset det for første gang på 2 år igår. Kortet med kretsene til viftestyring og display var dekket med støv. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Hehe! litt flau nå jah! Men som jeg sa her tidligere DELL har MANGE RARE løsninger! Når du åpner en dell maskin ser det ut som verdens sikreste fengsel! Men fordi trur du ikke det passer da??? Edit: har lest om flere som har dell å som har bytta kabbis da! Endret 27. desember 2004 av JokuM Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Men ta å åpne kabinettet og se hvor langt fra diverse skruer er.. og mål med et kabinett fra en kompis elns.. Eller bare se etter bilder.. Men jeg vil tro at dell greia di passer i det kabinettet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå