tuXP-G Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ja, nederlandske Within Temptation som for litt siden ga ut albumet "Mother Earth" her i Norge (albumet kom i 2000 opprinnelig ) har gitt ut nytt album "The Silent Force" og må jeg få lov til å si at det er minst like glimrende som både Enter og Mother Earth! om ikke bedre WT-fan som jeg har vært lenge så gleder jeg meg overmestråttbest til konserten på Rockefeller i Februar 2005 WT's første og eneste opptreden i Norge!! Noen andre som skal? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Nope tviler sterkt på det. Skulle ha vurdert det om jeg fikk sponset reise og billett, men betale for nederlandsk kjerringmetal? no way Josè! Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Dei sug iallefall live Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg passet på å holde meg laaangt unna sentrum sist det var Nightwishkonsert(er), gjett om jeg skal barrikadere meg inne igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå