Ozelot Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg irriterer meg over at jeg ikke kan ha flere enn 2 downloads i windows. Noen som vet hva jeg må endre på for å få muligheten til å laste ned mer enn 2 filer på en en gang ? Og ja, jeg vet at jeg bare installere DAP og velge "download with DAP" på dl nummer 3-4-5-osv Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Firefox: http://www.firefox.no/ Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Firefox:http://www.firefox.no/ Liker bedre IE...alt er laga slik jeg vil ha det og har ikke noe problem med IE so far. Men du må gjerne svare på spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Alltid noen troll som lusker på forumet... Uansett, her er fiksen: Start -> kjør og skriv regedit Bla deg frem til følgende katalog i registeret: HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Internet Settings Trykk "Rediger -> Ny -> DWORD-verdi" og legg til følgende register verdier: "MaxConnectionsPer1_0Server"=Dword:0000000a "MaxConnectionsPerServer"=Dword:0000000a Du kan velge andre verdier en 10 som maks nedlasting, høyreklikk på verdiene du nettopp laget og velg "endre", du velger grunnlaget som desimal tall så kan du taste inn hvilken verdi du vil. Avslutt registeret og start maskinen på ny. Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hei, en endring i registry vil gjøre dette, sjekk under her. For å sette denne grensen til hvor mange du enn vil: 1. Gå til Start -> Kjør og skriv inn: Regedit 2. Finn føgende nøkkel: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings 3. Her endrer du MaxConnectionsPer1_0Server til hvor mange samtidige nedlasninger du vil IE skal ha. 4. Deretter endrer du MaxConnectionsPerServer til det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå