halvor07 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg kunne tenkt meg å kjøpe en billig bærbar PC som jeg kunne bruke mot en prosjektor. Men så lurer jeg litt på hvor bra skjermkortet må vere for at det skal bli brukbart bilde på lerretet? Jeg så på denne maskinen fra Dell. Men den har bare Integrert Intel® Extreme Grafikk, opptil 64MB RAM (delt). Er det bra nok? Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Min bestefar har den pcen der ! er ikke helt sikker på om det er godt nok skjermkort til det ? Den funker ihvertfall til cs ! Lenke til kommentar
mastatekno Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 aldri likt dell, siden de er litt kjent for å lure sine kunder... så jeg villheller anbefale noe annet... bærbar data = www.multicom.no Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg kunne tenkt meg å kjøpe en billig bærbar PC som jeg kunne bruke mot en prosjektor. Men så lurer jeg litt på hvor bra skjermkortet må vere for at det skal bli brukbart bilde på lerretet?Jeg så på denne maskinen fra Dell. Men den har bare Integrert Intel® Extreme Grafikk, opptil 64MB RAM (delt). Er det bra nok? Du kan bruke hva som helst. - Dette er nesten kun avhengig av projektoren, og ikke skjermkortet i PC. (Forutsetter da at du ikke skal spille) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå