PsykoRage Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg fikk Mertoid Prime2: Echoes i julegave. Gledet meg til å få se multiplayer modusen..........men...... Så oppdaget jeg at det ikke gikk an å velge multiplayer. Hvordan åpner man mulitplayer-modus? Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg tror du må ha 2 kontoller i Gamecube`n for at det skal gå. Hvis du allerede har det, så vet jeg ikke. Tenkte jeg skulle gjøre det samme selv, men jeg fikk samme problemet Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 MP fungerer ikke så lenge det bare er en kontroll tilkoblet systemet. Slik er det med alle MP spill for GC. Lenke til kommentar
levilord Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 jepp, putt i en kontroller til Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 jepp, putt i en kontroller til Hvis han har en til da Lenke til kommentar
levilord Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 hmm, ja, du sier noe der. men han kunne kjøpt en kontroll til, men ærlig talt så er singleplayeren bedre enn multiplayeren Lenke til kommentar
daniman Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 joda, men multiplayer er god trening, og det er også veldig kult. så hvis du ikke har en til kontroll, kjøp en Lenke til kommentar
levilord Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hmm, tenk hvis han ikke har så mange å spille multiplayer med, da sløser han litt penger ved å kjøpe en til kontroll Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har en ekstra spake, så da er det jo ikke noe prob. med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå