Elisabeth Stokke Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Heisann alle sammen! For noen år siden, var jeg innom et forum , der de hadde masse info om videoredigering, samt en stor samling av hjemmelagde filmer , som så virkelig bra ut!Helt proff liksom. Nå husker jeg desverre ikke hva siden het... Er det noen her som vet adressen til forumet ( siden )? Eller noen liknende sider, med guides om hvordan man lager proffe effekter og greier? Skal nemlig lage en kung fu film jeg, sammen med noen venniner Klem og nuss til alle! EDIT: dette er veldig viktig for meg gutter , en STOR klem til de som kommer med linker Endret 26. desember 2004 av Elisabeth Stokke Lenke til kommentar
andm Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Linkene som ble postet i dette emnet kan være relevante for ønsket ditt.. Direkte linker: NoControl Cinema No Budget Productions Var det noe slikt du lette etter, eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Klem og nuss til alle! EDIT: dette er veldig viktig for meg gutter , en STOR klem til de som kommer med linker Hahha, er me ikkje enkle å få til å jobbe ..... Her har du noen utruleg gode tips -> http://www.mightycoach.com/articles/specialeffects/ Er tilogmed lyder der -- De må legge ut filmen når dykk er ferdig då jenter. Er alltid moro å sjå koselege amatørfilmer :] Samt gje litt tips her og der. -- Lukke til iallfall! Endret 26. desember 2004 av Velmont Lenke til kommentar
Elisabeth Stokke Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Klem og nuss til alle! EDIT: dette er veldig viktig for meg gutter , en STOR klem til de som kommer med linker Hahha, er me ikkje enkle å få til å jobbe ..... Her har du noen utruleg gode tips -> http://www.mightycoach.com/articles/specialeffects/ Er tilogmed lyder der -- De må legge ut filmen når dykk er ferdig då jenter. Er alltid moro å sjå koselege amatørfilmer :] Samt gje litt tips her og der. -- Lukke til iallfall! ååh! Dere er bare helt supre! Kjempeklem for alle tipsa skal lese og kose meg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå