Gå til innhold

Video forum, med hjemmelagde "proff" filmer!

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen!

For noen år siden, var jeg innom et forum , der de hadde masse info om videoredigering, samt en stor samling av hjemmelagde filmer , som så virkelig bra ut!Helt proff liksom. Nå husker jeg desverre ikke hva siden het...

Er det noen her som vet adressen til forumet ( siden )? Eller noen liknende sider, med guides om hvordan man lager proffe effekter og greier?

Skal nemlig lage en kung fu film jeg, sammen med noen venniner :)

Klem og nuss til alle! :love:

EDIT: dette er veldig viktig for meg gutter , en STOR klem til de som kommer med linker :yes:

Endret av Elisabeth Stokke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klem og nuss til alle!  :love:

EDIT: dette er veldig viktig for meg gutter , en STOR klem til de som kommer med linker  :yes:

Hahha, er me ikkje enkle å få til å jobbe :p ..... :blush:

Her har du noen utruleg gode tips -> http://www.mightycoach.com/articles/specialeffects/

Er tilogmed lyder der ;) -- De må legge ut filmen når dykk er ferdig då jenter. Er alltid moro å sjå

koselege amatørfilmer :] Samt gje litt tips her og der. -- Lukke til iallfall! :D

Endret av Velmont
Lenke til kommentar
Klem og nuss til alle!  :love:

EDIT: dette er veldig viktig for meg gutter , en STOR klem til de som kommer med linker  :yes:

Hahha, er me ikkje enkle å få til å jobbe :p ..... :blush:

Her har du noen utruleg gode tips -> http://www.mightycoach.com/articles/specialeffects/

Er tilogmed lyder der ;) -- De må legge ut filmen når dykk er ferdig då jenter. Er alltid moro å sjå

koselege amatørfilmer :] Samt gje litt tips her og der. -- Lukke til iallfall! :D

ååh! Dere er bare helt supre! Kjempeklem for alle tipsa :yes: skal lese og kose meg nå :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...