t0ffemannen Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 ER dette en normal temperatur for min cpu ? Jeg har en Zalman CNPS7000B-AlCu kjøler ? cpuen min er en p4 2.8 prescott temp:idle=48/49 load=60/62 Takke for svar ! Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hei =) Har du kjølepasta på? Det der er litt høyt til å være en uklokka pentium ja! Har du god luftgjennomstrømming i kabinettet ditt? Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Ja har AS5 kjølepasta ! temperaturen i kabinettet er:32 grader. men det er jo en prescott da.De er jo kjent for å bli varm Lenke til kommentar
warlord Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det er mye som avgjør temp på prosessoren. Hvor mange ting som er vannkjølt, hvilken radiator du har, vifter på radiator, kjøleblokk,pumpe osv. hadde du skrevet temp på vann og på prosessor, så kan vi se hvor bra kjøleblokken tar opp varme og overfører det til vannet Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg har luft kjøling ikke vannkjøling ! tror du har posta feil der ! Lenke til kommentar
Locci Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 :!: :!: *le* :!: :!: *sry* kunne bare ikke dy meg Vel en ting er det at du kanskje har mista litt kontakt med cpu,n....Te.x at den enne klemma ikke sitter fast....Skjedde for en kamerat av meg en gang at det enne plast feste hadde knekt.....Jeg ville sjekka det.. Ser også at du har Alu kjøleren...Den er ikke like efektiv som kobber kjøleren men det ska ikke ha så mye å si Sjekk også om det sitter masse støv i ribba om det gjør det...Ta ut vifta * eke sikker på om det går her men* eller så bare vipper du av hele ribba å atakere den med støvsugeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå