Darx* Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg har noen APE filer som jeg gjerne vil spille av eller convertere til mp3 filer. Jeg har prøvd diverse programmer uten noen lykke. Hvilket programm bør jeg bruke? Takker for svar Lenke til kommentar
larsli Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 APE er vel Monkey's Audio Lossless Audio Compression Format og det kan vel winamp spille av. Da kan du også lage wav-filer av det og så kode til mp3. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Har prøvd med programmer, når programmet starter convert henger hele greia seg opp. Slik var det med begge programmene jeg prøvde Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Filene kan du spille av i den glimrende medieavspilleren foobar2000. Der kan du dessuten sette opp CLI enkoderen sammen med f.eks. LAME for å enkode filene til mp3. Du kan også spille av filene i Winamp, ved hjelp av en plugin. Endret 28. desember 2004 av Garathor Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Vil helst spille i winamp , kan du forklarere enkelt hvordan jeg fikser slik plugin Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Du kan laste ned Monkey's Audio, winamp-plugin'en følger med. Du kan sikkert finne plugin'en for seg selv og, en eller annen plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå