haqbar Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Bare lurer på hva man egentlig kan overklokke, og hvilken effekt det vil gi. Kan man for eksempel overklokke en 100mbit nettverks switch så den kan overføre raskere?? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ting jeg vet som kan overklokkes: prosessor (multiplier) prosessor (FSB/HTT) minne (synkront/asynkront med prosessor) PCI/AGP-buss (dermed også bussene til skjermkort, harddisker og alle andre utvidelseskort. Ikke særlig lurt, dog) Mus (oppfriskningshastighet) Skjermkort (kjerne, minne) Det med switchen tviler jeg på går an. Det ville vel kreve en annen chip for å kjøre på f.eks 1Gbit. Om det går an å tune nettverkskontrolleren noe over 100mbit, veit jeg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Cacophobia Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Overklokke mus, høres gøy ut . Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Er en lang tråd om det her et eller annet sted. Sikkert på "Annet om hardware". Det er snakk om å øke USB-busshastigheten eller noe, og dermed "klokke" musa si litt. Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Kan anbefal denne. her er 500hz fiks til mus. http://www.catchgamer.no/?module=news&f=single&newsId=417 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå