najbettern Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Når jeg slår på maskinen min kommer det ikke bildet på skjermen, mne jeg hører den går. Hva er gale ? Det er ikke skjermkort for det virker i en annen pc. Lenke til kommentar
neb Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 prøv å resett bios. enten ved hjelp av jumperen på hovedkortet, eller ta ut bios batteriet.. mvh bigben Lenke til kommentar
najbettern Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Testa det nå, men funka dessverre ikke :\ Har btw Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort, Twinmos pc3200 DDR 1024 dual ram, og Amd athlon xp2500+ barton prosessor. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Prøv å bytt plass på minnebrikkene. Det har funket for meg engang Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Kommer det noen pip fra Pc`n? Lenke til kommentar
najbettern Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Testa å skifte på ram brikkene nå, men det hjalp lite. Nei ikke noe piping når jeg slår på pcen. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Huska å plugge inn skjermen a? Test skjermen på en annen pc? Lenke til kommentar
najbettern Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Skjermen er plugga i ja, skjermen virker på annen pc så det er ikke den. Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det er nok hovedkortet som har tatt kvelden.. Lenke til kommentar
neb Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 hadde Asus A7N8X-E Deluxe og twinmos ram før.. dette tok også kvelden, helt av seg selv Lenke til kommentar
Loffarn Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ikke noe bildet Jeg har det samme problemet og er egentlig gansken erfaren innen dette problemet men nå har jeg støtt på det samme egentlig igjen og får det ikke til... Jeg pleier å bytte ramslot eller låne en ram brikke fra en kamerat til å starte pcn med så fungerer det om byttingen ikke fungerer. Noen ganger har det hjulpet å ta ut skjermkortet å starte maskinen så putte kortet inn igjen. (Noen gang har det fungert å slå også ). Jeg lånte rammen til en venn og da fungerte pcn min jeg har skjekka om det er cpu'n min som er klikk men det var det ikke... Jeg har et asus a7v600 + twinmos ram. Noen som har større erfaring med dette ? TRENGER HELP!!!!!!! Lenke til kommentar
wisetorsk Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Er atx-kabelen koblet til hovedkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå