J0ll1 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Har lyst på denne maskinen og får den til 7k. Er ikke det en verst pris? tastaturet er ødelagt, så dette må byttes. Noen som har noen idee om hvor mye det vil koste? Jeg kan bytte det selv, men hvor får jeg kjøt noe sånt? Eller er maskinen hel og fin, alle papirene hører med.. Takk for alle svar! J0lle Lenke til kommentar
Racerfreak Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Mitt tips er: kjøp eksternt fra f.eks class olson (USB 130KR) Disse maskinene har en tendens til å "miste" tastaturet etter en omstart. Dette gjelder kun det tastaturet som er integrert. Lenke til kommentar
J0ll1 Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Det er sant.. Det er absolutt den billigst måten, men jeg vil at den skal være bærbar.. Derfor vil jeg ha komplett tastatur uten masse ledninger og styr... Lenke til kommentar
J0ll1 Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Er det ingen som har noe informasjon å komme med? Trenger ikke orginale taster, men norske taster som passer.. Og er dette en god maskin, er den verdt 7k + reperasjoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå