dephz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hvor mye kan ein få for 128 rambus ram ? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Asså dephz, ikke bry deg om han der tullingen som svarte frekt. Han er åpenbart en fjortis som spiller CS og gjør det elendig på skolen. Ettersom Rambus RAM ikke er så veldig utbredt, men heller sjeldent nå om dages, synes jeg du skal spare på RAM brikken din. Da kan du heller donere den til et museum når den blir ettertraktet. Nå om dagen koster ikke 128mb RAM noe særlig heller da, så bare gjem den bort og kos deg over at du har et stykke PC historie som ikke så ganske mange har Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 LOL ca. 1 kr!!!!! Ikke svar dersom du ikke kan komme med noe bedre Vel... et reskt søk i prisguiden gjør at man finner følgende priser: Diverse ECC PC800 RDRAM 128MB = kr1076 Diverse PC800 RDRAM 256MB = kr691 Grunnen til prisforskjellen vet jeg ikke, men det kan sikkert være som Hubman sier. 128MB er skjeldent. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 LOL ca. 1 kr!!!!! Ikke svar dersom du ikke kan komme med noe bedre Vel... et reskt søk i prisguiden gjør at man finner følgende priser: Diverse ECC PC800 RDRAM 128MB = kr1076 Diverse PC800 RDRAM 256MB = kr691 Grunnen til prisforskjellen vet jeg ikke, men det kan sikkert være som Hubman sier. 128MB er skjeldent. Det var stive priser ass! Det vil vel si at br0ylen hadde feil.. Eller ca. 1075,- feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå