nree Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Hei... jeg skrev dette innlegget i Guiden men jeg fant ut det var bedre og lage ein ny tråd... (niXon^^ @ 25/12/2004 : 15:14)Hvis jeg har tolket riktig så skal du gjøre dette: 1. Finne steamid-en din. Skriv status i console når du er inne på en server. 2. Åpne "addons/amx/admin.cfg", og legg til amx_admin "Player" "my_password" "abcdefghijklmnopqrstu" "a" Bytt ut "Player" med steamid-en din, og "my_password" med et fint passord. Også går du inn på "Counter strike/cstrike/userconfig.cfg og legger til setinfo _pw passord Er noe sånt EDIT1: Hei... jeg har også problemer med autobye! Jeg bruker og trykke b 1 4 og b a når jeg kjøper så nå står det at de er sperret! Hvordan får jeg den opp? Vet du hvordan jeg får det samme oppsettet med penger osv på serveren når den starter opp? ein liten save fil eller noe sånt! Du har vert til stoor hjelp!!! Takker! EDIT2: Jeg har prøvd og legge til de der admin greiene men finner ikkje fila du oppgir... Finner derimot \addons\amx\config\users.ini som det ser ut som du kan legge sånne ting inni i... Men det går ikkje... har prøvd og skrive setinfo _pw i consol på cs og da kommer det' at jeg skal bruke setinfo _pw "passord" "noe tall tror jeg" (uten ") Jeg har og prøvd og legge det inn i userconfig.cfg i cs mappa mi! Jeg får liksom ikkje tillgang til f.eks amx_kickmenu når jeg er inne på serveren... ! Endret 26. desember 2004 av goggen90 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hvorfor skulle det være bedre å lage en ny tråd? Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Hvorfor skulle det være bedre å lage en ny tråd? On topic pleas! Off Topic: For da ser folk bedre tråden... og da svarer det mer Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Dedi server eller listen?! Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Dedi server eller listen?! Hei... bare så jeg sier det... det er ikkje sån New Game opplegg... Det er Dedicated Server! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hei... jeg skrev dette innlegget i Guiden men jeg fant ut det var bedre og lage ein nytråd... Holder med samme innlegget ett (riktig) sted. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg