Gå til innhold

funker mobiler fra usa i norge?

Octavian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe. de sier ihværtfall det er en P910i men den skal kjøpes i statene.

var en bekjent som sa at de hadde annet nett i statene, og at det derfor var to forskjellige utgaver av telefonen som ble levert her og der?

(hvorfor skulle det være en "p910A"??)

Endret av Octavian
Lenke til kommentar
altså skal kansje kjøpe p910i i usa. ettersom det var litt og tjene på det. men funker den her hjemme?

I hvert fall hvis du ikke går i fellen med å kjøpe en som er låst fast til en enkelt operatør. Men du må rekne med å kjøpe stikkontaktadaptere o.s.v, for det er litt annen utgang på de i USA.

Lenke til kommentar
hehe. de sier ihværtfall det er en P910i men den skal kjøpes i statene.

var en bekjent som sa at de hadde annet nett i statene, og at det derfor var to forskjellige utgaver av telefonen som ble levert her og der?

(hvorfor skulle det være en "p910A"??)

Fordi Sony Ericsson telefonen som kommer ut i USA pleier å være A utgaven. I Norge har vi K700i, mens de har K700a. Derfor er det naturlig å tro det.

I Norge har vi GSM 900MHz og 1800MHz

Lenke til kommentar

P910i: 900/1800/1900

P910c: 900/1800/1900 for China

P910a: 850/1800/1900 (for North and Latin America)

Uansett. Kjøper du en ulåst P910i skal den virke i norge, uansett hvor den blir kjøpt. Kjøper Du en P910a bør den også fungere, men bare på vårt GSM 1800 nett.

Lenke til kommentar
altså skal kansje kjøpe p910i i usa. ettersom det var litt og tjene på det. men funker den her hjemme?

I hvert fall hvis du ikke går i fellen med å kjøpe en som er låst fast til en enkelt operatør. Men du må rekne med å kjøpe stikkontaktadaptere o.s.v, for det er litt annen utgang på de i USA.

ehhh.. nei :roll: Jeg var der i sommer. Faren min sin p900 ladet han helt fint. Og der var det vanlige kontakter. Vi var i Las Vegas, Dallas, New York, Los Angeles og Washington D.C og alle hadde vanlige stikkontakter så det er uvesentlig det du nevner. :roll: ( pytt, pytt. Alle kan ta feil :!: )

Lenke til kommentar

ehhh.. nei :roll: Jeg var der i sommer. Faren min sin p900 ladet han helt fint. Og der var det vanlige kontakter. Vi var i Las Vegas, Dallas, New York, Los Angeles og Washington D.C og alle hadde vanlige stikkontakter så det er uvesentlig det du nevner. :roll: ( pytt, pytt. Alle kan ta feil :!: )

Da hadde han nok en reiseadapter, for de kan ta flere spenninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...