Gå til innhold

Hvordan få 3.2V på minnet? (Abit KV8)

j--

Anbefalte innlegg

Hovedkort: Abit KV8 Pro-3rd Eye

Lurer på om jeg skal kjøpe denne rammen: OCZ EL DDR PC-3200 Dual Channel Gold VX

De OCZ-brikkene der har livstidsgaranti helt opp på 3,2 Volt, mens i biosen kan jeg ikke stille Volten til rammen høyere enn 2,8 ( :dontgetit: ).. Hvordan løser jeg det? Er det noe som kan fikses med en biosupdate/jumpersettings, eller må jeg bare leve med en max-volt på 2.8 Volt?

Takker for svar :)

/Jonas

edit:typo

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet at dette ikke skal være store problemet for deg ;)

Hei,

Hvor vett du det fra?? :thumbdown:

Hadde vert fint om man bare kunne oppgradere BIOS å få noget mere volt på minnet.

PS. Tro hører kirken til - her skal man vite!

Mvh

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar
Vet at dette ikke skal være store problemet for deg ;)

Hei,

Hvor vett du det fra?? :thumbdown:

Hadde vert fint om man bare kunne oppgradere BIOS å få noget mere volt på minnet.

PS. Tro hører kirken til - her skal man vite!

Mvh

Kimmer

Fordi jeg kjenner mennesket.

Lenke til kommentar
OCZ volt booster eller noe. Har ikke OCZ en sånn en da som man bare putter i en av Dimmene som gjør at du kan sett spenningen mye høyere opp.

Abit KV8    Not Compatible

Noen annen måte å få opp volten på, eller er det bare å droppe å kjøpe de modulene, da? :cry:

BTW, jeg kjenner HYLO, så ikke vær så slem mot han, kimmer ;) Han mente det nok bare som en oppmuntring :)

Lenke til kommentar
OCZ volt booster eller noe. Har ikke OCZ en sånn en da som man bare putter i en av Dimmene som gjør at du kan sett spenningen mye høyere opp.

OCZ Booster.

Den går opptil 3,9V.

De står på abit sine sider at OCZ booster ikke er kompitabel med KV8 chipsettet mitt.. Nå har ikke jeg bare KT8, men noe som heter KV8 Pro-3rd Eye.. Men det er vel KT8 chipsett uansett....

Så det eneste jeg kan gjøre er å kjøpe nytt hovedkort og ram-booster/kjøpe noen andre brikker? :(

/Jonas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...