j-- Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Hovedkort: Abit KV8 Pro-3rd Eye Lurer på om jeg skal kjøpe denne rammen: OCZ EL DDR PC-3200 Dual Channel Gold VX De OCZ-brikkene der har livstidsgaranti helt opp på 3,2 Volt, mens i biosen kan jeg ikke stille Volten til rammen høyere enn 2,8 ( ).. Hvordan løser jeg det? Er det noe som kan fikses med en biosupdate/jumpersettings, eller må jeg bare leve med en max-volt på 2.8 Volt? Takker for svar /Jonas edit:typo Endret 26. desember 2004 av clvn Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det finnes nok en bios update som gjør dette mulig vil jeg tro. Du kan vel gå på Abit sine hjemmesider og prøve nyere bios. Vet at dette ikke skal være store problemet for deg Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Vet at dette ikke skal være store problemet for deg Hei, Hvor vett du det fra?? Hadde vert fint om man bare kunne oppgradere BIOS å få noget mere volt på minnet. PS. Tro hører kirken til - her skal man vite! Mvh Kimmer Endret 26. desember 2004 av Kimmer Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Vet at dette ikke skal være store problemet for deg Hei, Hvor vett du det fra?? Hadde vert fint om man bare kunne oppgradere BIOS å få noget mere volt på minnet. PS. Tro hører kirken til - her skal man vite! Mvh Kimmer Fordi jeg kjenner mennesket. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Kanskje en voltmod? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 OCZ volt booster eller noe. Har ikke OCZ en sånn en da som man bare putter i en av Dimmene som gjør at du kan sett spenningen mye høyere opp. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 OCZ volt booster eller noe. Har ikke OCZ en sånn en da som man bare putter i en av Dimmene som gjør at du kan sett spenningen mye høyere opp. Abit KV8 Not Compatible Noen annen måte å få opp volten på, eller er det bare å droppe å kjøpe de modulene, da? BTW, jeg kjenner HYLO, så ikke vær så slem mot han, kimmer Han mente det nok bare som en oppmuntring Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 OCZ volt booster eller noe. Har ikke OCZ en sånn en da som man bare putter i en av Dimmene som gjør at du kan sett spenningen mye høyere opp. OCZ Booster. Den går opptil 3,9V. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 OCZ volt booster eller noe. Har ikke OCZ en sånn en da som man bare putter i en av Dimmene som gjør at du kan sett spenningen mye høyere opp. OCZ Booster. Den går opptil 3,9V. De står på abit sine sider at OCZ booster ikke er kompitabel med KV8 chipsettet mitt.. Nå har ikke jeg bare KT8, men noe som heter KV8 Pro-3rd Eye.. Men det er vel KT8 chipsett uansett.... Så det eneste jeg kan gjøre er å kjøpe nytt hovedkort og ram-booster/kjøpe noen andre brikker? /Jonas Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 DFI LanParty UT NF3 + OCZ VX = good Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Må nok bli en voltmod som folk over sier, en BIOS update er å håpe på for mye. Har du VX så hadde det jo vært fint med 3.6 volt og Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 PS. Tro hører kirken til - her skal man vite! genialt sagt :!: Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det går sikkert an og volt modde litt med litt mer ledninger og lodde tinn . Men jeg har bare sett dette er blitt gjort på MSI K8N Neo2 Pla 54g, og hvis du gjør det så er det bare og si pent hadet til Garantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå