SunChaser Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 har fått min Razer diamondback magma mus, og vil si eg er meget fornøyd. Var litt redd for den "lave" profile, siden eg var vant med MX900 musen, men dette gikk bra! Synest razer musen er god å holde, og meget bra i bruk! Litt vanskelig å komme til knappene på høyre side (er høyrehent), men har kommet med konklusjon at dem har plasert di knappene der for dem som er venstrehent, siden det er 2 knapper på kvar side. For dere som lurer på å kjøpe musen, go for it! Det er mitt tips! Lenke til kommentar
Augemo Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Har akkurat kjøpt en Diamondback Razer. Et problem har imidlertid oppstått. Under innleggelse av programvaren får jeg melding om at driverne ikke har bestått kompabilitetstesten med Windows XP, og at det anbefales at jeg avbryter innstallasjonen. Valgte å ignorere denne. Etter en restart funker musen fint, men jeg får ikke koblet til internett. Etter gjentatte forsøk får jeg fremdeles ikke koblet til. Kommer ikke inn på nett før jeg har avinstallert Razer-driverne, lagt inn nettverkskortdriverne på nytt, samt plugget inn den gamle musen (Microsoft Intelli Mouse). Hva pokker kommer dette komme av, og er det noen måte å unngå problemet på?. Hovedkortet mitt er av type Asus K8V SE, hvis det har noen betydning. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Du kan la være å legge inn driverene til musen. Lenke til kommentar
Augemo Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Er faktisk ikke sikker på om det har noe med driverne å gjøre lenger. Kommer IKKE inn på internett sålenge Razer´n er koblet til USB-porten bak på maskinen, selv om Razer-driver´ne er slettet. Må være en eller annen konflikt?!?! Endret 7. mars 2005 av Augemo Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Med den nyeste beta drivern er razer musa noe av det beste du kan oppdrive.. Sett dpi til 400 hvis du ikke har 999 i sens.. funker så evig mye bedre i spill http://razer.tigga.org/files/rzrdi_en-5001-beta.rar Er også blitt gjort div accel fixes etc.. har brukt drivern i hele dag uten problemer Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Må si at jeg synes Razer musen er for liten og ligger dårlig i handa mi, synes ikke den var noe god i det hele tatt. Har både intellimouse 4 og Logitech MX510, begge synes jeg er bedre enn Razer musen. Må komme med en større mus som ligger bedre i handa før jeg skifter ut MX510'n ivertfall. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Må si at jeg synes Razer musen er for liten og ligger dårlig i handa mi, synes ikke den var noe god i det hele tatt. Har både intellimouse 4 og Logitech MX510, begge synes jeg er bedre enn Razer musen. Må komme med en større mus som ligger bedre i handa før jeg skifter ut MX510'n ivertfall. MX518 passer perfekt for deg da (Når den kommer) Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Min venstre hovedtast har begynt å knirke. Er sinnsykt irriterende. Hååper ikke dette gjelder for alle Razer DB. Prøvde å skru den opp men fikk ikke løsna de hakene foran. (skuile smøre opp) Ellers funker den glimmers Fikk min razor for 2 uker siden, venstreknappen "skriker" litt - og det irriterer meg. Sendt mail til komplett for å be om bytte. Kan jo ikke jobbe med dette Men ellers fungerer musen upåklagelig. Verdt pengene! Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Jeg kjøpte meg en Razer DiamondBack, men likte mx510 musa mi bedre. Jeg kjøpte også den forrige versjonen (Razer Boomslang) for noen år siden, men den solgte jeg etter to uker... Endret 8. mars 2005 av Pestilence Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Men hvordan er den i Deluxe Ski Jump 3 (viktig for meg dette her)? Har en forestilling om at venstre og høyre knapp bør ligge så plant som mulig for å få best mulig sats, og i så måte burde jo Diamondback være bra. Har et Logitech trådløst "comfort" (ala MS Natural) fra en del år tilbake, og den musa er digg å holde i, men elendig i dsj. Når jeg tenker meg om så burde man vel kanskje ha en egen dsj-mus ettersom høyre og venstre knapp slites forskjellig... Flisespikkeri? Tja... Lenke til kommentar
MingLee Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Noen som vet hvordan man får knapp 6 til å funke? det er kunn knapp 4 som fungere... liker å ha begge knappene, spesielt til spill... noen som vet?? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hvordan får du i det hele tatt brukt de knappene? Skjønner ikke spørsmålstillinga, knapp 6? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Likte IKKE at knappene gikk innover! Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Har hatt bl.a. mx300, mx500 og mx510, men aldri har jeg vært så fornøyd med en mus som Razer db. Den passer rett og slett perfekt til mitt bruk. I kombinasjon med q-pad xxl er den kort og godt den raskeste og mest presise musen på markedet spør du meg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Noen som har noe meninger på testen min av Razer Diamondback? http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=411697 Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Jeg personlig tror at denne musen er forbigått og tatt fra tittelen som "Verdens beste gamermus".. Ta en titt på denne.. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=RGM2 Egne vekter! Det er kult... EDIT: 2400 DPI.. Endret 28. mai 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 DPI betyr ikke alt! Dessuten merker ikke en gjennomsnittlig databruker forskjellen på presisjonen fra Diamondback til Raptor'n.. Vekter har de bare valgt å legge i som en ekstra bonus som skal gjøre den mer spesiell! Et spørsmål er jo også om den ligger noe godt i hånda? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) den SÅ litt fjern ut i formen.. men, jeg tror den er god å bruke jeg.. Men, la oss ikke gå for kraftig OffTopic og ødelegge tråden EDIT: Klarte og lure inn en sirkeleif i den lille teksten gitt.. Endret 28. mai 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå