Gå til innhold

Meninger om Razer DiamondBack

Anbefalte innlegg

har ikke lest noen av inleggene før meg , men min mening er at med de forpulte knappene på siden er dette ikke en verdig mus for meg...

Uten knappene på siden hadde jeg faktisk likt den for den har gode specs og store gode knapper :)

da mener jeg de 2 store på toppen ;)

kunne vært bedre hjul på den også (mouse 3)

Endret av Sir_cruz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har brukt mx510 lenge nå og synes den er mye bedre, kommer ikke til å gåt tilbake til razer db så jeg selger den.

Slår sammen grunnene nå

Min erfaring med Razer DIamond BAck

1. Drivere jeg ikke fikk til å funke

2. Musen pekeren forsvinner og pcen må rebootes for å få den tilbake

3. liten

4. Side knappene kan ikke besrkives som noe annet en ubruklig

5. Altfor lav, lillefingren blir ligendet på musmatten.

Lenke til kommentar

Lik på begge sider.

Det går da fint an å kombinere det med brukbart design, f.eks. Microsoft sin Intellimouse Optical:

I36990.jpg

Razer DB har dårlige sideknapper. Selv på den "riktige" tommelsiden er det bare behagelig å bruke den ene for min del.

Edit: teit plassering av bilde.

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar

1. Drivere jeg ikke fikk til å funke

Drivern detter ut hos meg også hvis jeg setter musa i en annen USB port en den musa satt i da den ble instalert. Ser det er flere som har problemer med dette.

For min del ble problemet løst ved å beholde musa i samme USB porten.

Ellers vil jeg si Razern er genial. :thumbup:

Lenke til kommentar
Og folkens; hvor gjør dere av ringfinger og lillefinger!? Lillefingeren subber nedi matta hvis jeg skal holde den noenlunde komfortabelt, og ringfingeren må hvile på "hjørnet" ved siden av høyreknappen.

Har du sett mange mus som er så store at du får plass til lillefingeren oppå musa?

Lillefingeren skal ligge ved siden av musa!

Lenke til kommentar
Og folkens; hvor gjør dere av ringfinger og lillefinger!? Lillefingeren subber nedi matta hvis jeg skal holde den noenlunde komfortabelt, og ringfingeren må hvile på "hjørnet" ved siden av høyreknappen.

Har du sett mange mus som er så store at du får plass til lillefingeren oppå musa?

ja helt enig, den skal ligge på sia å drars langs matte, sammen med tommelen. det er kunn 3 fingre som skal ligge oppå musa. Muser liker best 3 fingere. 4 blir foy mye

Lenke til kommentar

ja helt enig, den skal ligge på sia å drars langs matte, sammen med tommelen. det er kunn 3 fingre som skal ligge oppå musa. Muser liker best 3 fingere. 4 blir foy mye

3 fingrer på musa :S

prøvde det akkuratt har jo ikke styring på den en gang , jeg har alle 5 fingrene på musa jeg , det er det som gir meg mest kontroll over min intelli 3.0 og fUnc 1030

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...