Gå til innhold

Meninger om Razer DiamondBack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må du nok få svar fra en som har hatt musen lengre enn meg, men etter en dags bruk vil jeg si at musen glir utrolig bra og jeg ser ikke hvor du skulle klart å hente mer gli i musa. Min mening

Vent å se om noen som har hatt musa lengre svarer og bestill ut i fra det.

Lenke til kommentar

Har lyst på denne jeg også. Ser at noen mener det kan lønne seg å kjøpe skates i tilfelle de originale skatsene blir slitt. Hvordan er dette i forhold til en glassmatte? Har lyst på en corepad magna, noen som vet om dette er en god kombo?

Edit: Skrivefiel

Endret av qez
Lenke til kommentar

byttet fra mx310 til db og er stort sett fornøyd. men sideknappene er veldig dårlig plassert. bortsett fra det er den utrolig rask og nøyaktig. problemet med knirkende knapp har jeg også. virker som det er ganske utbredt. personlig synes jeg mx510 virker bedre, men er man venstrehendt kan man ikke altid få det man vil ha når det gjelder mus :S

Lenke til kommentar

fikk razer'n i går (chameleon)

topp mus!

det dem sier med at lillefingeren ikke har noe særlig støtte stemmer, men du legger ikke merke til det etter 5 min!

ellers, helt topp mus, og det røde lyset er ikke så kraftig at det er plagsomt å sove ved siden av pc'en (noe jeg gjør)

edit: sideknappene er verdiløse! kunne like gjerne droppa dem mener nå jeg!

Endret av scarface15
Lenke til kommentar
Har lyst på denne jeg også. Ser at noen mener det kan lønne seg å kjøpe skates i tilfelle de originale skatsene blir slitt. Hvordan er dette i forhold til en glassmatte? Har lyst på en corepad mangna, noen som vet om dette er en god kombo?

Corepad Magna og Razer DB er en veldig god kombinasjon. Skatez anbefales, da Corepad sliter veldig. Selv gidder jeg ikke å kjøpe latterlig overpriset teflon, bruker bare vanlig tape. Merker ikke stor forskjell.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått meg Razer DB og bare prøvd den i en time...

Men til nå så er det ganske uvant å gå fra MIE 3.0 , men jeg er sikker på at jeg vil bli vant til den om noen dager...

Helt konge mus, jeg prøvde den i cs og det var sykt bra!

Veldig fancy mus :)

Men jeg syntes venstre og høyreknapp var litt harde men de blir vel litt lettere etter noen uker/månders bruk?

og de 2 knappene til høyre er ubruklige!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...