Torjus Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg mener du ikke trenger skatez. Men det er en fordel å ha det? PS: Trenger svar før 1time. skal bestille Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Da må du nok få svar fra en som har hatt musen lengre enn meg, men etter en dags bruk vil jeg si at musen glir utrolig bra og jeg ser ikke hvor du skulle klart å hente mer gli i musa. Min mening Vent å se om noen som har hatt musa lengre svarer og bestill ut i fra det. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Da var Razer og S&S skatez bestillt!!!! Tror dere jeg vil bruke lang tid får å venne meg til razer? Har MIE 3.0 nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Skatez er waste til RZ Lenke til kommentar
underground Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Skatez er waste til RZ Enig der. Kjøpte også skates til Razern min og syns den var mye bedre med de originale. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Skatez er waste til RZ Enig der. Kjøpte også skates til Razern min og syns den var mye bedre med de originale. Bra, fordi jeg kjøpte ikke skates til min Razer Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Det er lurt å bruke skatez til DB, siden de originale føttene fort blir slitt, med mindre du har en tøymatte. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Det er lurt å bruke skatez til DB, siden de originale føttene fort blir slitt, med mindre du har en tøymatte. Jeg har DKT Lenke til kommentar
knaill Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Har lyst på denne jeg også. Ser at noen mener det kan lønne seg å kjøpe skates i tilfelle de originale skatsene blir slitt. Hvordan er dette i forhold til en glassmatte? Har lyst på en corepad magna, noen som vet om dette er en god kombo? Edit: Skrivefiel Endret 16. februar 2005 av qez Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Har nå byttet til MX 510 og er mye mer fornøyd med den enn det jeg var med Razer DB. Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) bestilte Magma fra komplett på søndag (spesialtilbud) vet noen om jeg vil merke forskjell på mx700 og Razer??? sorry skriveleif Endret 15. februar 2005 av mr_menace Lenke til kommentar
aeiopop Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 byttet fra mx310 til db og er stort sett fornøyd. men sideknappene er veldig dårlig plassert. bortsett fra det er den utrolig rask og nøyaktig. problemet med knirkende knapp har jeg også. virker som det er ganske utbredt. personlig synes jeg mx510 virker bedre, men er man venstrehendt kan man ikke altid få det man vil ha når det gjelder mus :S Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 har hørt mye bra om razer DB og mye dritt om trådløs (til Gaming) Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) fikk razer'n i går (chameleon) topp mus! det dem sier med at lillefingeren ikke har noe særlig støtte stemmer, men du legger ikke merke til det etter 5 min! ellers, helt topp mus, og det røde lyset er ikke så kraftig at det er plagsomt å sove ved siden av pc'en (noe jeg gjør) edit: sideknappene er verdiløse! kunne like gjerne droppa dem mener nå jeg! Endret 16. februar 2005 av scarface15 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har lyst på denne jeg også. Ser at noen mener det kan lønne seg å kjøpe skates i tilfelle de originale skatsene blir slitt. Hvordan er dette i forhold til en glassmatte? Har lyst på en corepad mangna, noen som vet om dette er en god kombo? Corepad Magna og Razer DB er en veldig god kombinasjon. Skatez anbefales, da Corepad sliter veldig. Selv gidder jeg ikke å kjøpe latterlig overpriset teflon, bruker bare vanlig tape. Merker ikke stor forskjell. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Da har jeg fått meg Razer DB og bare prøvd den i en time... Men til nå så er det ganske uvant å gå fra MIE 3.0 , men jeg er sikker på at jeg vil bli vant til den om noen dager... Helt konge mus, jeg prøvde den i cs og det var sykt bra! Veldig fancy mus Men jeg syntes venstre og høyreknapp var litt harde men de blir vel litt lettere etter noen uker/månders bruk? og de 2 knappene til høyre er ubruklige! Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Razern min er ødelagt! Satt å spilte CS å plutselig sluttet den å virke! Sendte mail til mpx istad. Håper jeg får en ny mus. En ting er sikkert å det er at det ikke er min feil! Lenke til kommentar
aeiopop Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 det har skjedd to ganger med meg også. måtte installere driverene på nytt. Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Hehe, personlig hater jeg drivere. Pleier ALDRI å bruke det på annet enn hardware som er inne i maskina Lenke til kommentar
Locutus_NOR Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Har brukt DB i snart 2 måneder og er kjempefornøyd. Eneste problem er at jeg har en tendens til å sitte å riste på beinet mens jeg spiller og med en så følsom mus går det utover siktinga i CS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå