TAS Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har hatt min diamondback i ca 2mnd nå er kjempefornøyd,bruker Qpad matte.sliter ikke pads. En ting som jeg syntes er att flere muser burde komme med en form for "on the fly sensitivety" Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Logitech Mx518 (ikke ofisielt navn) skal komme med on-the-fly sense. Endret 10. februar 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har brukt mx510 noen dager igjen nå, etter min mening en bedre mus både til spilling og surfing. Er klar over alt fancy som skall være bedre med min razer (hz-dpi osv), men det hjelper lite når mx510 faktisk er bedre i bruk for min del. en annen "feil" jeg har funnet med razer db er at den er altfor lav. Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Den er ok, men ikke noe mer enn det. Personlig synes jeg at knappene skulle hatt mer motstand, og jeg liker fortsatt formen til MX300 og Wingman Gaming Mouse bedre. Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg synes Diamondbacken er overlegen det meste annet jeg har testet. Den funker bra, har gode drivere (vet mange er uenige med meg) og gir latterlig bra sens og nøyaktighet i spill. Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 vurderer denne eg også, men er redd for at den er for "lav" profil på den, er vant med MX900 som er ganske stor i hånden, og eg liker dem litt store Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 En halv side med evneveike off-topic-innlegg er slettet. Vennligst gi faen med sånt. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har nettopp kjøpt meg Razer Diamondback nå! Men plutselig kom det en pussig pipe lyd når jeg klikker på den ene knappen, er det flere som har dette problemet eller som eventuelt har løst det? (Hvis dette er off-topic så beklager jeg, gadd ikke starte en ny tråd) Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) For dere med store hender som vurderer å kjøpe razer, kan jo vente litt med å kjøpe Dem driver visst å utvikle nye mus med samme teknologi, bare med annerledes form.. Ifølge et intervju jeg leste på en gaming side et sted, sk-gaming.com eller noe Endret 12. februar 2005 av Alph3z Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 For dere som vurderer å kjøpe razer, vent en stund til Ser egentlig ikke grunnen til det. Razer DB er en fantastisk gaming-mus og som kjent ventes det på noe godt i pc-verdenen, ventes det forgjeves. Kommer alltid noe bedre. Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 For dere som vurderer å kjøpe razer, vent en stund til Ser egentlig ikke grunnen til det. Razer DB er en fantastisk gaming-mus og som kjent ventes det på noe godt i pc-verdenen, ventes det forgjeves. Kommer alltid noe bedre. Er enig, har den selv og.. glemte og legge til at jeg tenkte på dem med "store" hender og dem som er redde for at den blir for liten i forhold til den gamle musa.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har nettopp kjøpt meg Razer Diamondback nå! Men plutselig kom det en pussig pipe lyd når jeg klikker på den ene knappen, er det flere som har dette problemet eller som eventuelt har løst det? (Hvis dette er off-topic så beklager jeg, gadd ikke starte en ny tråd) Ganske mange som har dette problemet. Det kan fikses hvis du er en skikkelig handyman, men det letteste er å klage til butikken du kjøpte den i. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Ser at Komplett har denne i sitt helge-tilbud nå. Er det en produksjonsfeil på alle musene ved at venstre-knappen kommer borti scroll-hjulet og knirker/henger seg opp? Hvor stor er den egentlig da? Har selv en Logitech Dual, og fingrene mine er "normal store" for en "voksen" person! Hadde Boomslang, og er vant med den lave profilen. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Men er det fler enn meg som synes musa er bedre å spille cs med, generelt all over å bruke når man ikke har installert razer driverene? Jeg monga da helt med de driverene jeg. . . Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Kjøpte musa for noen timer siden og har ikke fått den satt opp skikkelig enda, men fytti så lett den er og så glatt den sklir mot underlaget. Ellers så syns jeg ikke knappene var for myke/lette og trykke inn eller at den ble for liten da jeg er vant med MX300 selv om MX300 sitter bedre i hånda mi. Lurer litt på om jeg skal bytte den inn og prøve en MX510 istedenfor, hva sier dere? Har et par spørsmål angående musa: 1. Hva er "on the fly" sensitivitet? 2. Hvilken finger skal man bruke på sidetastene til høyre? 3. Er det normalt å få vondt i hodet etter å ha lyst med musa i øynene? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Anbefaler deg helt klart å teste mx510 etter det du beskriver. Hvor knappene er plasert er også mer gjennomtenkt på mx510 + de andre tingene jeg har nevnt Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 bah har bestilt razeren fra kompletts weekendtilbud nå... lavprofil my ass! kan umulig være verre enn det jeg har nå! (logitech click) hele denne tråden kan summeres med uttrykket, Smak og behag... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har tenkt å kjøpe denne musa idag men det er noe jeg lurer på... Jeg har MIE 3.0 nå, og synes den er litt for stor. Vi razer passe fint da? Trenger man ikke skatez? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det er nettop det som diskuteres scarface slik at du kan finne ut om det passer for deg, om du liker å være ensporet er dette opp til deg, la heller vær å lese posten om du ikke tåler meninger Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg mener du ikke trenger skatez. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå