Gå til innhold

Meninger om Razer DiamondBack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har brukt mx510 noen dager igjen nå, etter min mening en bedre mus både til spilling og surfing.

Er klar over alt fancy som skall være bedre med min razer (hz-dpi osv), men det hjelper lite når mx510 faktisk er bedre i bruk for min del.

en annen "feil" jeg har funnet med razer db er at den er altfor lav.

Lenke til kommentar

For dere med store hender som vurderer å kjøpe razer, kan jo vente litt med å kjøpe :thumbup:

Dem driver visst å utvikle nye mus med samme teknologi, bare med annerledes form..

Ifølge et intervju jeg leste på en gaming side et sted, sk-gaming.com eller noe

Endret av Alph3z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
For dere som vurderer å kjøpe razer, vent en stund til :thumbup:

Ser egentlig ikke grunnen til det. Razer DB er en fantastisk gaming-mus og som kjent ventes det på noe godt i pc-verdenen, ventes det forgjeves. Kommer alltid noe bedre.

Lenke til kommentar
For dere som vurderer å kjøpe razer, vent en stund til  :thumbup:

Ser egentlig ikke grunnen til det. Razer DB er en fantastisk gaming-mus og som kjent ventes det på noe godt i pc-verdenen, ventes det forgjeves. Kommer alltid noe bedre.

Er enig, har den selv og.. glemte og legge til at jeg tenkte på dem med "store" hender og dem som er redde for at den blir for liten i forhold til den gamle musa.. :yes:

Lenke til kommentar
Har nettopp kjøpt meg Razer Diamondback nå! Men plutselig kom det en pussig pipe lyd når jeg klikker på den ene knappen, er det flere som har dette problemet eller som eventuelt har løst det?

(Hvis dette er off-topic så beklager jeg, gadd ikke starte en ny tråd)

Ganske mange som har dette problemet. Det kan fikses hvis du er en skikkelig handyman, men det letteste er å klage til butikken du kjøpte den i.

Lenke til kommentar

Ser at Komplett har denne i sitt helge-tilbud nå. Er det en produksjonsfeil på alle musene ved at venstre-knappen kommer borti scroll-hjulet og knirker/henger seg opp? Hvor stor er den egentlig da? Har selv en Logitech Dual, og fingrene mine er "normal store" for en "voksen" person! Hadde Boomslang, og er vant med den lave profilen.

Lenke til kommentar

Kjøpte musa for noen timer siden og har ikke fått den satt opp skikkelig enda, men fytti så lett den er og så glatt den sklir mot underlaget. Ellers så syns jeg ikke knappene var for myke/lette og trykke inn eller at den ble for liten da jeg er vant med MX300 selv om MX300 sitter bedre i hånda mi. Lurer litt på om jeg skal bytte den inn og prøve en MX510 istedenfor, hva sier dere?

Har et par spørsmål angående musa:

1. Hva er "on the fly" sensitivitet?

2. Hvilken finger skal man bruke på sidetastene til høyre?

3. Er det normalt å få vondt i hodet etter å ha lyst med musa i øynene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...