Gå til innhold

Meninger om Razer DiamondBack

Anbefalte innlegg

Jeg er en av de som har byttet ut MX 500 med en Razer mus.

Men hva synes dere om denne musen, var den verdt alle pengene, og er den verdig tronen som beste gamer mus?

Vennligst ikke kom med noen negative utalelser, før dere har testet den selv. Helst mer enn 5 min ;)

Jeg synes selv at den er verdt hver krone, og datahverdagen er blitt bedre nå :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte en razer diamondback, for å erstatte min trofaste mx510. Det plaget meg over lengre tid at jeg synes razer'en er for liten for hånden min, så jeg byttet tilslutt tilbake til min mx510..

Hvor stor er hånden din? :) antall cm.

Jeg vurderer å bytte ut min mx310 med en razer, men er veldig usikker på om den vil ligge fint i hånden min... mx310 er jo også veldig liten men jeg lurer på om razeren er lavere og enda mindre?! :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte en razer diamondback, for å erstatte min trofaste mx510. Det plaget meg over lengre tid at jeg synes razer'en er for liten for hånden min, så jeg byttet tilslutt tilbake til min mx510..

Bra å se at det er andre som også mener mx510 er bedre ;)

jeg fikk vondt i hele handa av diamondback. Den er ikke ergometrisk det grann! :mad:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg trodde musa skulle være mye større så jeg personlig er veldig fornøyd. Er vant til en MX300 og overgangen var helt smooth. Eneste jeg har å utsette er knappene på høyre siden som er litt små irriterende og ha der kun for at den skal være brukbar både for høyre og keivhendte. You ba*****s... :p

Bestilte Chameleon versjonen og trodde egentlig den skulle lyse mer ut fra sidene men men. Selve musa er jeg kjempe fornøyd med og jeg har lagt inn musetweak og den andre saken som endra på noe X og Y akser angående aksellerasjon. Husker ikke hva det het :whistle: Denne musa har den formen jeg har lengtet lenge etter. Den går inn på siden og ikke utover som på f.eks Intelli 3.0 musa. Razer musa sitter som et skudd, mens Intelli musa følte jeg at hånden bare lå oppå.

Jeg gir musen terningkast 5++ :thumbup:

Lenke til kommentar
Min venstre hovedtast har begynt å knirke. Er sinnsykt irriterende.

Hos meg også. Virker litt "billig" og plastikk-aktig.

Ellers er den for liten for meg (middels store hender..?). Bruker omtrent bare fingertuppene hvis jeg skal holde den godt.

Og folkens; hvor gjør dere av ringfinger og lillefinger!? Lillefingeren subber nedi matta hvis jeg skal holde den noenlunde komfortabelt, og ringfingeren må hvile på "hjørnet" ved siden av høyreknappen.

Men presis? Glatt? Lett? Deilig rullehjul? JA!!

EDIT: teit plassering av de bakre "tommelknappene", vanskelig å nå dem i kampens hete. Alle tommelknappene er dessuten litt for små.

Jeg gir musen 4/6 (hvorfor solgte jeg min kjære Intelli 4..?)

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar

må si jeg har problemer med å bruke knapp 3, 5, 6 og syv på musen. etter min mening skulle disse knappene (i alle fall de jeg bruker ringefinger på) vært lenger ute på musen. ellers er det en god mus. jeg har enda ikke vendt meg til den, men kommer vel til å gjøre det etter hvert. har snart brukt den i en mnd.

Lenke til kommentar

Jeg får rett og slett vondt i hånda av DB'en jeg. Er altfor liten for hånda mi. Den gamle Logitech Dual Optical Mouseman'en min var jo mer behagelig enn denne! :) Så da blir det nok en MX510 eller lignende på meg neste gang.. nå vet jeg hva som IKKE passer hendene mine :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg er faktisk 100% enig med deg. Har søkt retur på min pga. "kvinete" museknapp, skal si jeg vil ha pengene tilbake.

edit: nice gun...

Jeg bare venter på noe nytt. Hadde MIE4.0 og var fornøyd med den. Gikk så til MX1000 (laser, woho, elsker fremskritt) og den var helt grei. Litt tung kanskje.

Så kom Razer Diamondback da. "Nyest og best". Jaja...

Håper det kommer noe nytt fra MS snart, synes de passer hånda mi best.

Joda, gunnern er finfin, men litt for stor. Hvem husker vel ikke Vinnie Jones på kafeen i Snatch? Måtte bare ha en slik etter det...

Blir det en neste gang der, så blir det noe litt mindre.

EDIT: hvordan assigner dere knappene i driverne? Jeg trenger minst en tommelknapp til CS:S (crouch. Jada. Crouch), og den samme skal gå "tilbake" i Opera. Har til nå brukt "backspace" men CS:S er ikke så glad i det. Den kan liksom trykkes, men ikke "holdes nede". Idiotisk. Funket fint med både MS og Logitech.

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...