Bear^ Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Fikk et sett med ratt og pedaler i julegave, og tente å kjøpe Richard Burns Rally fra min standarde spillkjøpe side, Gamesmix. Men neida, de har ikke det, og det samme på spiderman.no, finner det ikke. Har tittet på www.spillpriser.no for å se hvor det er billigst, og det er da sef play.com, men det kommer rett over 200 kr, så da blir det moms og tull, erm, toll, på det. Er det noen som har en liten anelse hvor jeg kan kjøpe det uten å loppe pengeboka for alt av penger den eier og har? Skulle vel ikke gådt ut av produksjon allerede. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Trur neppe du for det under 200.. Endret 26. desember 2004 av Ar1an Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Er klar over det, men det går vel ann å få tak i det uten at det koster alt for mye. Var ikke ute etter et under 200, men et som ikke kosta 419 kr, som jeg anser for alt for mye. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Den billigeste innom Norge var Denne Vare: 379 Frakt: fra kr 29 Total: 408 Fant også en fra Utlandet "Amazon". Denne Vare:296 Frakt: fra kr 16 Totalt:312 Endret 26. desember 2004 av Ar1an Lenke til kommentar
okki Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Billigste nå var playx.no, totalt 201,- med porto. I følge sikre kilder skal det ikke bli moms og toll så lenge varens verdi er under 200,- kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå