wil Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 på den partisjonen som heter D: ligger det mye info som jeg kunne tenke meg å ha tilbake det som ligger på den partisjonen, trenger jeg å legge inn linux for å finne det eller trenger jeg ikke det. er det ingen som kan si meg det. greier ranish å gjennopprette partisjonen min, er det kjempe bra, men kan noen si meg det også. Please gi meg svar så fort som mulig. Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg skjønner ikke hva du mener, er d: borte/kræsjet? Eller lurer du på hvordan du skal aksessere d: med linux? Svar på det siste: I mandrake, $ cd /mnt/win_d. Ellers er det vel $ mount /dev/hda2 /mnt/d (?) Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg wil, bare så du vet det, men jeg skjønner ikke helt hva du mener. Er det så at du ikke får bootet D:/, eller er det slik at D:/ egentlig skulle vært C:/ ? Vet du noe om D:/ er satt "activ"? Hvis ikke, tror jeg du skulle prøve det. Er D:/ en "primary" partisjon? Har du prøvd "DriveSwapper" i P.Magic? Er det slik at du har prøvd å innstallere Linux, ikke fått det til og vil tilbake til Windows (i så tilfelle synes jeg det et leit)? Hmmm......Kan være vanskelig å hjelpe folk på denne måten (over Internett) :smile: runmad [ Denne Melding var redigert av: runmad på 2002-06-06 22:57 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå