supermannen87 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Har en Samsung SM 173T Er det vanlig at skjemen ghoster mere ettehvert som den blir eldre Skjermen min er 5 måneder gammel, men jeg syntes at den ghoster mye mere nå, kunne nesten ikke merke noe før. I tillegg blir noe rart midt i bildet under spilling, som ikke er ghosting men blidet blir delt opp i firkanter som ikke flytter seg likt, dermed blir det litt rart i spill! Har ikke lagt merke til dette før. Er det noe galt med skjermen min eller er dette normalt? Kan jeg kreve å returnere skjermen? Er ikke fornøyd med at det skal være slik! Har også lest litt på forumet og lest at samsung hadde problemer med panelet til SM 173 T. Hvilke feiler er det snakk om da? Endret 26. desember 2004 av supermannen87 Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Prøv med andre skjermer så du vet det ikke er GPU som sliter. Dersom en annen skjerm viser vanlig bilde skal du si fra til butikken. Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Men da skal jeg gjøre d da Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 ta på vsync for å hindre "tearing" Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Hvor aktiverer heg vsync? Har et ATI kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå