PioUs-JiN Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg har et fint lite ratt liggende.. (Modena 360 elns.) og mens jeg satt her og spilte på pc'n så kom jeg til å tenke på dette: Er det mulig å "modde" om rattet slik at det passer til pc? hadde vært litt gøy om det gikk. håper at noen vet om det overhodet er mulig og hva som skal til for at det går PS. hvis denne ikke er postet riktig så kan moderator flytte den til et bedre passende sted. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Her er ihvertfall xbox kontroller: http://www.metku.net/index.html?sect=view&...ox_cc/index_eng Hvis ikke kan du jo bare kjøpe en omformer på clas ohlson. Jeg kjøpte en 2-1 på Lik-sang Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) hm.. men det er xbox... aner ikke hvordan den er på playstation 2.. kan hende de er like, men kan også hende de er totalt forskjellige (skal åpne og se nå) men hvordan blir det med software osv til den da? Endret 26. desember 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
r3dnax Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Hei, de har omformer på clas ohlson men med mitt ratt.. går d ikke an å spille får på tastaturet.. så kan du ikke trykke lett på knappen så svinger dn mindre.. hvis du fatter hva jeg mener.. men bruker playstation kontroll til tony hawk osv 200-300 kr Endret 26. desember 2004 av r3dnax Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Hei, de har omformer på clas ohlson hm... prisen på den er? og trenger man no ekstra programvare? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hei, de har omformer på clas ohlson hm... prisen på den er? og trenger man no ekstra programvare? Har hatt min i et par år nå. Tror jeg betalte 2-300kr for den. Du trenger ikke drivere hvis du kjører Win2k eller XP. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 òki.. takker for alle svar (da slapp jeg jo unna masse arbeid ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå