toss Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) har prøvd å lage et skript som sjekker om en cookie finnes, og skal skrive ut en form hvis den gjør det.. hvis den ikke finnes skal jeg inkludere forbudt.php.. </body> <?php $value = $_COOKIE[logget]; if($value = 'ja') { echo('<form action="lag.php" method="post"> <p>Filnavn uten filendelse:</p> <p><input type="text" name="filnavn"></p> <p>Skriv html her:</p> <p><textarea rows="20" cols="100" name="fil"></textarea></p> <p> <input type="submit" value="Lagre fil"> <input type="reset" value="Visk ut"> </p> </form> ') } else { include('forbudt.php'); } ?> problemet er at jeg får opp formen uansett, det er vel snart en uke siden jeg evt. lagret den cookien (hvis jeg i det hele tatt fikk det til..), og jeg satt den til å gå ut etter 3600 sek.. noen som kan hjelpe? takk for svar Endret 26. desember 2004 av toss Lenke til kommentar
RipZ- Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Bruk to = i if-en din. $value = 'ja' retnuerer alltid true. $value == 'ja' retunerer true bare om $value er lik 'ja'. Lenke til kommentar
toss Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) herlig tusen takk Endret 26. desember 2004 av toss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå