sofarot Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 som sagt, vil innpå en internet side. bruker IE, men den tillater bare dataer fra England...hvordan lura Windows til og bli engelsk? SIDEN: http://skyscape.sky.com/do/preLogin?clubSiteCode=SKYSPORTS Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) jeg kommer inn jeg men,,, skulle du logge inn? edit: klikka trial og skjønte hva du mente da. Jeg har en mulig løsning, men kan vel ikke si den. Endret 26. desember 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 nei...skulle registrere Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Du kan bruke en annonym proxy-server og koble deg til siden deretter, men om dette er lovlig i henhold til avtalen du signerer når du registerer deg, er det større tvil om. Jeg tror derfor det er best å vente til de beslutter å åpne opp for resten av verden. før du prøver å registere deg. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Du kan forsøke Control Panel og "Regional and Language Options" (ikke sikker på hva det heter i norsk utgave). Det er der man sier hvor i verden man er. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Prøv å gå inn i IE på Tools menyen -> General -> Languages knappen nederst. Fjern norsk og legg inn "English". Om man gjør dette vil f.eks. ens windowsupdate bli engelskspråklig og ikke norsk. Kan hende det er samme parameteret de tester på på den siten du refererer på. Skader ikke å prøve K Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) som jeg forstår det, blir alle IP-adresser utenom UK og Irland automatisk avvist, til de åpner for andre land. så det nytter ikke å forandre språk eller bytter til engelske windows versjon. Endret 27. desember 2004 av gaggen Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) som sagt, vil innpå en internet side. bruker IE, men den tillater bare dataer fra England...hvordan lura Windows til og bli engelsk? SIDEN: http://skyscape.sky.com/do/preLogin?clubSiteCode=SKYSPORTS Ikke mulig. Endret 27. desember 2004 av Gimper Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 du kunne jo prøve proxy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå