Stig Jøran Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hovedkortet jeg bruker er "Asus a7n8x-e deluxe" og jeg har en sata disk, men jeg må ha en driver via diskett under installasjonen av xp. er dette virkelig nødvendig? ingen måte jeg kan intigrere denne i xp plata mi? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Du MÅ ikke, du kan innstalere på en IDE disk og bruke Norton Ghost og clone alt over på S-ATA'n etterpå. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Eller sjekk her: http://greenmachine.msfnhosting.com/READING/addraid.htm Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Finns det ingen programmer som eventuelt gjør dette for meg? Guiden forstod jeg ingenting av , dessuten så ramset han opp masse filer som ikke var med i min xp. Lenke til kommentar
skille Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hei! Har gjort dette selv, er ikke så vanskelig. Zip driverne som er med, legg de ved i en post her, så skal jeg se om jeg ikke får ordna det til deg. -Trond Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Her er driverene. Drivere.zip Lenke til kommentar
skille Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Har bynnt på det, legg også ut de følgende filene fra winxp cd'n din: \I386\txtsetup.sif \I386\winnt.sif -Trond Lenke til kommentar
skille Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Har da skrevet filene slik jeg mener er rett. Bare kopier hele mappe strukturen inn på cd'n. Hvilken XP har du? Er usikker på om det har noe betydning, men den fila jeg brukte, kommer fra Windows XP PRO SP2 norsk. Istedet for å bruke den jeg lagde, kan du åpne den i notepad, gå til bunnen der jeg starta å redigere, og kopiere allt under (Frem til den lille firkanten). Lim det så inn på slutten i din egen txtsetup.sif. (Like før den lille firkanten) VIKTIG: HUSK å få den lille firkanten på slutten av fila. Håper dette hjelper deg -Trond xpcd.rar Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Har bynnt på det, legg også ut de følgende filene fra winxp cd'n din: \I386\txtsetup.sif \I386\winnt.sif -Trond Denne "winnt.sif" fila existerer ikke på min xp cd. Har windows xp pro sp2 engelsk. Lenke til kommentar
skille Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det har ikke noe å si. I den står det bare hvordan installasjonen skal foregå. Den blir ikke opprettet uten videre. Kopier den til \I386 mappa den også. -Trond Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Det har ikke noe å si. I den står det bare hvordan installasjonen skal foregå. Den blir ikke opprettet uten videre.Kopier den til \I386 mappa den også. -Trond Så at noe var autofiksa, kan du fikse den slik at jeg må gjøre allt selv, er kun driveren som skal installeres. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Hmm. tror jeg fikk det til å funke nå. Men nå sier den at en .sys fil er corrupt, or missing. ennå jeg har spesifisert rett hvor den ligger, og henta ned driverne 2 ganger, og brent 3 cd plater. Får ennå den meldinga. Lenke til kommentar
skille Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Bytt ut fila /I386/winnt.sif med denne. Du kan åpne fila i notepad, så ser du hva som skjer under installasjonen. Har kommentert de forskjellige valgene litt.. Har tatt bort mange valg under install, men du kan selv fjerne etterbehov. -Trond winnt.sif Lenke til kommentar
skille Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvilken .sys fil er den den syter over? Prøv å rename fila /I386/SI3112R.SY_ til /I386/SI3112.SY_ Altså ta bort R på slutten av filnavnet. -Trond Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Hvilken .sys fil er den den syter over?Prøv å rename fila /I386/SI3112R.SY_ til /I386/SI3112.SY_ Altså ta bort R på slutten av filnavnet. -Trond Den sier at fila "Si3112r.sys" er corrupt. Hvordan fikk du tak i SI3112R.SY_ fila? er det noen mulighet for at jeg kan lage en sånn? er jo mulig den er ødelagt.. Lenke til kommentar
skille Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 DU har rett i det, kan kanskje være skadet. For å lage ei slik .sy_ fil: Start > Kjør > cmd >'enter' Så skriver du: makecab X:\XPCD\$OEM$\$1\DRIVERS\01\SI3112R\SI3112R.sy X:\XPCD\I386\SI3112R.SY_ -Trond Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Vettu hva! jeg tror jeg fikk det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå