siemensboy Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hei! Jeg fikk ikke noe pakkesporingsnr. eller faktura på det jeg bestlite fra MPX.NO. (skal betale postoppkrav) Er dette normalt eller skal jeg egentlig få det?! Bestilt flere ganger fra komplett.no før men da fikk jeg faktura og pakkesporingsnr. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) I første omgang får du kun ordrebekreftelse. Sendingsbekreftelse med sporingsnummer kommer når de sender varene. edit: en k Endret 26. desember 2004 av MorePower Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Kan hende at de ikke har sendt pakken siden det er ferie for de og. Og dermed har du ikke fått sporingsnr eller faktura. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Okai Det var bra Fordi jeg bestlite forrige tirsdag og jeg trodde kanskje jeg ikke ville få den før Julaften men, den blir sikkert sendt på mandag?! Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Tror nok at de sender den på mandag. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Takker og bukker for hjelpen Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Men jeg bestlite forrige Tirsdag og den blir sansynelig vis sendt på mandag, det er jo velldig lang tid.? Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Bestilte du den Tirsdag 14. Desember og enda ikke har fått pakka så har det skjedd noe veldig rart. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Ja, jeg synes det var merkelig! Men det var bare 3dager fra tirsdag til fredag. Men det går jo ikke noe post på 1,2 eller 3 juledag. så hvis jeg ikke får noen fauktura eller lapp i posten (innen mandag) skal jeg ringe/maile og ta kontakt? Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Kan min teori være riktig? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Var alt du bestilte på lager da? Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Det stod anntatt på mpx.no Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Logg det inn og sjekk ordre status.. der finner du ut om det er sendt og sporingsnummer Endret 26. desember 2004 av taz Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Gjorde det, det står: Bekreftet dato 28.12.2004, men betyr det at jeg får det på postkontoret i den 28? eller blir den sendt den 28.? Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det betyr at de får varene inn til seg den 28. Så da sender de nok ut 28. hvis det ikke har blitt noen forsinkelser (lastebiler som kjører av veien med blanke sommerdekk og sånn) Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Dritt butikk .. Bestilte for 1 uke siden i dag! Jeg ringte til MPX i dag og spurte om den hadde blitt sendt og hvorfor jeg ikke fikk noen faktura eller pakkesporingsnr. De skulle hatt dem inne når jeg bestilte men de hadde det ikke (fikk ingen mail om at di ikke hadde noen på lager) det stod på innternett at di hadde dem på lager. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det er ikke mpx sin skyld at produsenten ikke leverer varen til antatt tid. De skriver bare når de har fått oppgitt å få varen, og hvis det står antatt så er det alt annet enn sikkert. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Ja,men di har jo annsvar for at jeg skal få beskjed om det. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Så du mener at de skal sjekke opp alle kunder og ringe/sende email til alle de som har varer som står på antatt? Du burde jo selv forstå at de ikke har varen inne om det står antatt, om varen ikke er inne til den datoen burde jo du selv sjekke. Dessuten, å bestille til en antatt dato og forvente at du har pakka rett etter den er jo bare dumt sålenge det ikke står at det er bekreftet dato. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Vanligvis gir de beskjed om slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå