Gå til innhold

Transportering av vannkjøling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Radiator a la EVO 1800 :love: hos meg...

Takler to maskiner uten vifter bortsett fra i

sommer på det varmeste.

Men on topic: da blir det vel egentlig et pes uten like når det skal transporteres, med to maskiner koblet til samme raddis? Har selv en temmelig stor radiator montert på ene sidedøra, men den er såpass stygg at jeg skal bytte den ut med en BI Pro2 + 2x stillegående vifter på nyåret en gang.

Lenke til kommentar

Må man transportere da ?

Jeg går da ikke på lan, gamle mannen :p

Men som også Skrue sa, så må det være

dårlig montert hvis det ikke tåler å flyttes på.

Kaster du en vannkjølt PC ut vinduet så vil nok

ikke slangekoblingene være det som er mest

herpet når du samler opp restene :p

Lenke til kommentar
OogaBooga: Jeg hadde vært den første som hadde hylflirt til deg RÅTT, om du hadde fyrt i gang og det hadde vist seg å være lekkasje..

Angående stripstingen..

Har selv bestandig trukke til at den resterende delen har røket, har aldri vært plaget med det.. Snodige greier... kommer nokk mere ann på kvaliteten på stripset

Tror jeg har brukt mere strips enn alle dere til sammen(sikkert 6 siffret antall) i min tid i elektro bransjen og har aldri hørt om noen som har dratt av strips men håndmakt og fått et godt resultat.

I ekte HMS ånd så skal man klippe strips helt inntil låsen med egnet avbiter dvs singel egget avbiter. Er noe dritt å skjære seg på stips.

Tips. Kjøp krympestrømpe(jeg fortrekker Plastronic) i ønsket farge. Kutt en passe lengde og krymp det utenpå slangen og bruk deretter klemmer etter eget ønske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...